Aktuality

Cookie: Když oni mají lepší podmínky než já

Cookie Intuitivního marketingu: Když oni mají lepší podmínky než jáZa dva roky zvýšila své příjmy desetkrát. Teď stojí s dalšími úspěšnými na pódiu s všichni jí tleskají. Dívá se na ni a říká si: "Když to dokázala ona, já to dokážu také. Není přece žádný důvod, proč by to zrovna u mě nefungovalo." A zatímco vpředu v sále se ozývají proslovy a gratulace, začíná spřádat plány, jak to udělat. A co za dva roky, určitě mu na to bude stačit rok.

Cookie: Opravdu nakupujeme svobodně?

Cookie Intuitivního marketingu: Opravdu nakupujeme svobodně?"Jste při nakupování svobodná?" zeptal jsem se jedné paní. "Samozřejmě, že jsem. Mohu si koupit, co chci." Opravdu je to tak? Stále jsme bombardováni reklamami a můžeme si být jisti, že něco z toho v naší mysli uvízne a vykoná svoji práci při nákupním rozhodování. A to raději nemluvím o akcích. Také se vám stává, že automaticky natáhnete ruku po akčním zboží?

Cookie: Nedejte na experty, věřte intuici

Cookie intuitivního marketingu: Nedejte na experty, věřte intuici"Autor považuje za prokázané, pokud je to možné pro nějaký fyzikální jev, že žádná kombinace známých materiálů, známých typů mechanismů a známých forem energie nemohou vytvořit přístroj prakticky vhodný pro delší pobyt člověka ve vzduchu," napsal význačný vědec Simon Newcomb v roce 1903. Do startu prvního letadla bratří Wrightů zbývalo jen několik měsíců.

Cookie: Když nám zákazníci lžou

Cookie intuitivního marketingu: Když nám zákazníci lžouPoznatek číslo jedna: Zákazníci vám o svých preferencích neřeknou pravdu, ale jen to, co je ukazuje v lepším světle. Za druhé, oni sami ani často nevědí, co chtějí. A třetí poznatek: Ačkoliv s oblibou mluví o výběru, ve skutečnosti je nutnost rozhodnout se pro nějakou značku otravuje. Jako když si v restauraci konečně vyberou, a pak závistivě šilhají do talíře sousedovi.

Cookie: Outsourcovat sociální sítě?

Cookie Intuitivního marketingu: Outsourcovat sociální sítě?"Přemýšlím, jestli si na správu sociálních sítí někoho najít, nebo si to dělat sám," zajímá se na Facebooku podnikatelka. "Zatím si to zajišťuji sama, ale zabere to moc času." To je otázka, kterou si podnikatelé kladou často. Vycházejí přitom z jednoduché úvahy: Když je možno outsourcovat marketing a reklamu, tak sociální sítě nejsou přece nic jiného. Nebo přece jen ano?

Stránky