Aktuality

Samoška radí a inspiruje - už po dvaadvacáté

Samoška radí a inspiruje - už po dvaadvacátéNa minulé Samošce si mi jeden účastník postěžoval, že jeho známí, podnikatelé v maloobchodu, o ni nejeví zájem. "Prý už všechno vědí a nic nového nepotřebují," řekl. Přitom on má také za sebou desítky let praxe, ale přesto přišel zjistit, co je v oboru nového. Myslet si, že se vývoj zastavil, to je pro podnikatele smrtelně nebezpečný postoj. Zvlášť v době, kdy právě oblast maloobchodu prožívá nebývalý přerod. Je pravda, že lidem, kteří před novými informacemi zavírají oči a ucpávají si uši, se může zdát, že se vlastně nic neděje. Ale jednou přijde úder.

Prožijte týden s novým průvodcem

Prožijte týden s novým průvodcemObchodník v prodejně masa a uzenin ze dne na den zvýšil obrat o 100 %. V prodejně drogerie zjistili, že když dají zboží na hromadu, prodají ho za vyšší cenu. Prodej vzrostl, když se prodavačky převlékly. Majitel prodejny prodal všeho víc, když přemístil jeden druh zboží. Všechny tyto podnikatelské příběhy jsou spojeny s programem PARTNER PLUS. Dnes už nejméně dvě z jeho částí využívá téměř 3.000 podnikatelů. A vy máte teď možnost zdarma "ochutnat" tu nejdůležitější, totiž podporu, která působí uvedené změny směrem k vyššímu prodeji.

Co platí na konkurenční Goliáše

Co platí na konkurenční GoliášeTen biblický příběh o malém Davidovi, který porazil obra Goliáše, většina z nás zná. Ale lidem z něho utkvěl v paměti hlavně konec. Málokdo ví, co se dělo předtím, než se pastevec David vydal potrestat zpupného filištínského válečníka. A právě to je na celém vyprávění nejzajímavější, alespoň pokud jde o poučení využitelné u menších podnikatelů. To proto, že také často stojí tváří v tvář velkému konkurentovi, který má zdánlivě všechny výhody: velkou vyjednávací sílu, díky níž může stlačit ceny, dostatek peněz na marketing i cenovou válku. Ale něco nemá.

Investice, která se do týdne vrátí

Investice, která se do týdne vrátíPříručka  Vylepšete si prodejnu dokáže něco, co jiné publikace neumí. Když ji vezmete do ruky a podejdete s ní prodejnou, ukáže vám místa a činnosti, které můžete vylepšit. Hned potom v ní najdete tipy, jak to udělat. A když navýšíte tržby, můžete začít znovu a pátrat po dalších příležitostech. Rady, které v tomto průvodci prodejnou najdete, nevyžadují investice a dlouhý čas. Většinu z postupů a úprav, které vám příručka doporučí, zvládnete během několika dní. Výsledky se projeví takřka hned a cena, kterou za příručku zaplatíte, se do týdne vrátí.

Příručka Vylepšete si prodejnu ještě dostupnější

Příručka Vylepšete si prodejnu ještě dostupnějšíVydejte se na prohlídku své prodejny s průvodcem, který vám ukáže, co vylepšit a na co se zaměřit. Až dojdete na konec, budete vědět, co udělat pro, aby se vaše příjmy navýšily v průměru o 10 až 30 % a vaše podnikání bylo ještě stabilnější v době neustálých změn a rostoucí síly velké konkurence. Příručka "Vylepšete si prodejnu" vám tak vrátí vynaložené prostředky během několika dní. I proto, že rady v ní uvedené nevyžadují žádné velké investice a spoustu práce navíc. Jsou zkrátka chytré, jak je to v intuitivním marketingu zvykem. A teď je můžete mít hned.

Stránky