Aktuality

Nepřehlédněte: Lednová Samoška se blíží

Nepřehlédněte: Lednová Samoška se blíží24. až 25. ledna se sejdeme v Olomouci na už dvacáté Samošce. Když jsem nedávno procházel starší články na webu, našel jsem tam informace o druhém kongresu. Čas utíká a Samoška je pořád lepší a zraje. Tentokrát se můžeme těšit především na zajímavé informace týkající se věrnost zákazníků. Od pohledu psychologa Jeronýma Klimeše přes práci s daty až po otázky zpracování těchto osobních dat podle nové GDPR. Pro dodavatele je pak jako novinka připraven workshop mapující tradiční obchod a ukazující potřeby obchodníků a příležitosti, jak je naplnit.

Franchise Club: Patrick Zandl nejen o digitálním marketingu a sdílené ekonomice

Franchise Club: Patrick Zandl nejen o digitálním marketingu a sdílené ekonomiceČeský internetový podnikatel a novinář Patrick ZANDL je nepřehlédnutelná osobnost, nadšený průkopník a uznávaný guru českého internetu.
Je považován za jednoho z otců zakladatelů, který stál u zrodu českého internetu a měl nezanedbatelný vliv na jeho vývoj a rozšíření. Patří k těm několika málo vyvolencům, kteří moderním technologiím rozumějí a udržují si o nich slušný přehled a kteří o nich ještě dokáží velmi poutavě, srozumitelně a vtipně vyprávět.

Jedinečné interaktivní publikace: Raďte si sami

Interaktivní publikaceVe čtvrtek 12. října jsem v Praze představil nový základ programu PARTNER PLUS, který mohu bez uzardění nazvat originálním a převratným. Vytvořil jsem systém, který jak doufám pomůže tisícům a desetitisícům podnikatelů vylepšit výsledky a dosáhnout svých podnikatelských cílů.. Tento systém je "samoobsluha". Samoobsluhu samozřejmě známe, například z prodejen. Ale až doteď nic takového neexistovalo v oblasti rozvoje podnikání a poradenství. Od října 2017 může být každý (zatím) český a slovenský podnikatel sám sobě kvalifikovaným konzultantem.

Než skončí poslední tradiční obchodník

Než skončí poslední tradiční obchodníkTento týden mě zaujaly dvě informace, které spolu sice na první pohled příliš nesouvisí, ale ve skutečnosti mají hodně společného. Ta první říká, že po propadu v minulých letech jsou hypermarkety zase zpět na výsluní zákaznického zájmu, silnější než kdy dříve, a bohužel dále posilují především na úkor tradičního obchodu. Druhá zpráva pochází od známého hokejového klubu HC Kometa Brno, který odstartoval tříletou spolupráci s Lyoness, což znamená, že bude svým fanouškům rozdávat věrnostní karty Cashback, aby nákupy podpořili jeho financování.

Úspěšní se nikdy nevzdávají

Úspěšní se nikdy nevzdávají.Je léto roku 1922. Tomáš Baťa přemýšlí, co přinesou nejbližší dny. Má za sebou těžké časy. Válečné dodávky sice zachránily dělníky před frontou, ale rakousko-uherská monarchie zmizela z mapy, aniž by mu za ně zaplatila. Banky se netrpělivě domáhají svých půjček a ke všemu přišla reforma ministra Rašína, která sice stabilizovala měnu, ale zdražila zboží na dvojnásobek. Export se ze dne na den propadl a domácí zákazníci říkají: "Až budete vaše boty prodávat polovinu, pak je koupíme." Jak to dopadlo, asi víte. Baťa skutečně zlevnil o 50 procent a nastartoval tím rozvoj firmy. Proč je to dnes aktuální?

Stránky