Aktuality

Intuitivní marketing pomáhá restauracím

Intuitivní marketing v restauraciTak se po dlouhé době zase otevřely restaurace, kavárny, bary... Pokud je to váš případ, bude se vám hodit tato e-kniha. Protože lidé si za prvé odvykli (Lidl už rozšiřuje nabídku hotových jídel). Za druhé budou šetřit. Za třetí se o zbývající zákazníky budou všichni podnikatelé prát. V takové době už nestačí umět načepovat pivo a uvařit jídlo. Je potřeba začít s marketingem.

Každý chce vědět, co s tím

Intuitivní marketing: Každý chce vědět, co s tímNedávno jsem si přečetl rozhovor se Zdeňkem Pohlreichem. Zaujaly mě v něm dvě myšlenky. Jednak říká, že "lidi, kteří teď s bláhovou nadějí otevřou, zjistí, že ten kšeft je úplně v pytli". A také, že celé Česko pojede jedno velké Ano, šéfe!. Netýká se to samozřejmě jen restaurací. Většina podnikatelů zjistí, že nic není jako dřív. A bude chtít vědět, co proboha s tím.

Vytvořte si originální podnikatelskou strategii

Vytvořte si originální podnikatelskou strategiiKrize je jako povodeň. Buď jste na ni připraveni, nebo vás zaskočí a zničí vše, co jste dlouhá léta budovali. To, co teď potřebujete, je odpovídající strategie. Možná jste jako řada menších podnikatelů zatím žádnou neměli, ale to je teď potřeba změnit. Použijte nové, třetí vydání e-booku "Od poslání ke strategii", přepracované tak, aby odpovídalo aktuální situaci.

Sejdeme se na Instagramu

Miloš Toman: Sejdeme se na InstagramuTak mě vzedmuté vlny všeobecného zájmu o online vyhodily na břeh Instagramu, kam jsem se zatím bránil vstoupit. Ale došlo mi, že tak mohu o sobě obrazem říct něco trochu jiného než na ostatních sítích. Poodhalit roušku, jak vznikají moje knihy a programy a ukázat zákulisí. Takže pokud to chcete všechno vědět a hlavně vidět, přijďte a sledujte mě na Instagramu.

Pokud ti někdo nabízí nějakou výhodu, ber ji

Pokud ti někdo nabízí nějakou výhodu, ber ji"Pokud ti někdo nabízí nějakou výhodu, ber ji," říká otec hrdiny filmu Dálnice 60. Popravdě řečeno, dlouhou dobu jsem považoval věrnostní karty za zbytečnost. Tesco Clubcard jsem si pořídil jen proto, abych dokázal, že to nefunguje. Ale když mi přišly první kupóny za nasbírané body, zapůsobilo to na mě. Ukázalo se, že nakupovat s kartou nebo bez ní je stejné, ale to první vyjde lépe.

Stránky