Než skončí poslední tradiční obchodník

Než skončí poslední tradiční obchodníkTento týden mě zaujaly dvě informace, které spolu sice na první pohled příliš nesouvisí, ale ve skutečnosti mají hodně společného. Ta první říká, že po propadu v minulých letech jsou hypermarkety zase zpět na výsluní zákaznického zájmu, silnější než kdy dříve, a bohužel dále posilují především na úkor tradičního obchodu. Druhá zpráva pochází od známého hokejového klubu HC Kometa Brno, který odstartoval tříletou spolupráci s Lyoness, což znamená, že bude svým fanouškům rozdávat věrnostní karty Cashback, aby nákupy podpořili jeho financování.

Podívejme se nejdříve, proč je to důležité pro obchodníky. Jak vyplývá z hodnocení renomovaných odborníků (a jsou to lidé, kterým se dá skutečně věřit), hlavním problémem tradičních obchodníků je zahledění do minulosti. Nezájem o moderní marketingové a prodejní metody, o využití dat o zákaznících, o posilování jejich věrnosti. Někteří experti pochybují, že se to ještě dá změnit. Já jsem přesvědčený, že ano, ale rozhodně musí takový obrat přijít brzy, dokud ještě nějací tradiční obchodníci existují.

"Hlavním problémem tradičních obchodníků je zahledění do minulosti."

O tom, že HC Kometa Brno není jediný významný klub, který svým fanouškům bezplatně poskytuje věrnostní karty Cashback, jsem už psal ( informace o SK Slavia Praha). Například ve druhé hokejové lize je takových klubů již pětina. Jde totiž o velmi zajímavý příspěvek do klubové kasy, často využívaný na podporu mládežnického sportu. Financování sportu je ale jen jednou stranou mince (či karty, chcete-li). To druhou je skutečnost, že se na nákupy vydává čím dál tím více lidí, kteří mají kartu Cashback, chtějí jejím použitím přispět svému klubu, a proto samozřejmě nakupují především tam, kde kartu uplatní, tedy u partnerů systému Cashback.

Pro obchodníky, restauratéry či podnikatele ve službách to znamená, že - obrazně řečeno - trhem bloudí tisíce zákazníků, kteří marně hledají, kde utratit své peníze spolu s uplatněním Cashback karty. Poptávka převyšuje nabídku. A stále roste. Komu se podaří tuto potřebu zachytit, ten na tom samozřejmě vydělá. Může to být zajímavé i proto, že EET většině zvedla náklady a ty je potřeba pokrýt zvýšenými tržbami..

žárovkaAktivní prodej je tím nejspolehlivějším způsobem, jak zvýšit tržby (v praxi se už podařilo i navýšení o 100 %). A funguje vždy a všude, ve všech oborech. Není to tak obtížné, jak by se mohlo zdát, protože aktivní prodej je pro tradičního obchodníka přirozeným prostředím, kde se cítíte jako ryba ve vodě. Přečtěte si o tom více

Je tu ale ještě jedna důležitá věc, možná ze všech nejdůležitější. Většina z podnikatelů, kteří zatím systém Cashback využívají, dokáže využít všech možností, které poskytuje, nebo které se s ním dají spojit, maximálně z 30%. To je hodně málo, když uvážíme, že tradiční obchodníci jsou pod značným tlakem a těžko mu odolávají, pokud nevyužívají své možnosti lépe. Proto je vám k dispozici program  PARTNER PLUS, který vás vybaví řadou vědomostí a nástrojů, aniž byste za to museli cokoliv zaplatit navíc. Tím získáte náskok nejen před velkou konkurencí, ale také před konkurenty ve vlastních řadách, kteří si už systém Cashback pořídili nebo brzy pořídí.

A konečně zde také mohou objevit svoji šanci lidé, kteří se ohlížejí po výdělku nebo přivýdělku. Rádi mezi sebou přivítáme nové marketéry, ochotné a schopné pečovat o podnikatel - členy programu PARTNER PLUS. Zkušenosti z obchodu jsou výhodou, ale nemusí být, pokud máte odhodlání a objevíte v sobě upřímnou potřebu pomáhat českému malému a střednímu podnikání.  Podrobnosti jsou zde.


Co by vás určitě mělo zajímat

 Občas se lidé pokoušejí spojit podivné věci, třeba auto a letadlo. Užitečnější je spojovat něco, co vám pak přinese jedinečný užitek. Jako třeba exkluzivní vědomosti s nejrozšířenějším věrnostním programem. To je pro vás připraveno v programu PARTNER PLUS. Vzniklo z toho spojení, které v užitečnosti pro vás nemá obdoby. Jestli najdete stejné, dám vám ho zadarmo. Podívejte se na něj.

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošleme emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách