Vegg-Go: Slušně našlápnutá franšíza hledá partnery

   aktuality

Vegg-Go: Slušně našlápnutá franšíza hledá partneryŘíjnový 109. diskusní večer Franchise Clubu bude ve středu 11. října 2017 patřit našemu členovi Janu HANUŠOVI, podnikateli a manažerovi, zakladateli a šéfovi nové franšízové sítě provozoven rychlého, zdravého a chutného občerstvení pod značkou Vegg-Go. Nechte se okouzlit zajímavým osobním i podnikatelským příběhem neokázalého a zvláštní energií nabitého podnikatele, kterému se v byznysu daří skoro vše, na co sáhne. A který všechny své úspěchy vysvětluje "…jsem jen klikař, co má prostě štěstí na lidi".

Náš host Jan Hanuš se před několika lety v zahraničí inspiroval stále více sílícím zájmem o zdravé stravování. Rozhodl se proto vyvinout vlastní podnikatelský koncept bistra rychlého, zdravého a chutného občerstvení.
Nový koncept dostal jméno Vegg-Go, logo konceptu získalo barvu a tvar zeleného srdce. K momentálně hlavním výživovým trendům zdravého životního stylu zvolil Jan Hanuš (velmi prozíravě) flexibilní přístup. A tak ve Vegg-Go nabízejí chutné jídlo nejen pro vegany a vegetariány, ale také pro flexitariány, tj. vegetariány jen občas konzumující maso či pro masožrouty, co si občas sice maso odpustí, ale chtějí si o to více pochutnat.

Janu Hanuš se výzev nebojí, spíše je vyhledává. V osobním životě, ve sportu i v byznysu. A tak během dvou hektických let dokázal během dvou let s několika spolupracovníky vybudovat a zprovoznit celkem 15 (!) vlastních provozoven - v Praze, Hradci Králové, Brně, Olomouci, Ostravě a jednu ve Vídni. Souběžně vypiplávali koncept Vegg-Go z jeho dětských nemocí a po usilovném formování, ověřování a vylepšování jej dovedli na práh dospělosti, označované jako "tržní zralost".
Nyní nastal nejlepší čas pro mladé, žádoucí a zcela funkční a ekonomicky zdravé provozovny Vegg-Go najít jejich nejlepší franšízové partnery!

Zveme vás ve středu 11. října 2017 od 17 do 20 hodin na 109. diskusní večer Franchise Clubu. Proběhne v prostorách klubu GOLEM / Jazz Republic v Praze 1, Staré Město, Jilská 1a.
Diskusní večer je určen členům i nečlenům Franchise Clubu. Máte zde unikátní příležitost se našeho hosta osobně zeptat na vše, co vás zajímá. Dozvíte se, jak vzniká, funguje a roste franšízový koncept. A možná zde získáte franšízu, která jednou změní váš život.


Kdo je Jan Hanuš

Jan HANUŠ (1974) má bohaté zkušenosti z FMCG společností a korporátního prostředí. V minulosti vedl marketing v Douwe Egberts a prodej ve Vitaně, šéfoval značce Yoplait. Poté jako krizový manažer vyvedl Kostelecké uzeniny z hluboké ztráty do zisku a současně vymyslel nový koncept rychlého občerstvení s hot dogy pod názvem Parky's a začal budovat obchodní síť. V roce 2014 mentálně i fyzicky přešel "z červené na zelenou". Opustil dříve oblíbenou kombinaci maso-retabul-čokoláda i Kostelecké uzeniny.
Zakládá konečně vlastní firmu vegg-go, a.s. a začíná budovat síť fast-foodů. Současně získává funkci CEO v české potravinářské firmě Emco a další kapitál na rozjezd. Po odchodu z Kosteleckých uzenin do vlastní firmy sází více na pozitivní atmosféru a friendly styl, obklopuje se nadále skvělými lidmi a strhává je svou energií a vlastní pracovitostí. Každý proto pochopí, proč se ve své firmě neoznačuje jako CEO, ale jako "Father Falafel".


Kdo je franšízový koncept a síť Vegg-Go a jaké má plány?

Koncept Vegg-Go je jednoduchý a flexibilní koncept bister rychlé obsluhy pro aktivní lidi 23-45 let s nabídkou plnohodnotných jídel bez masa. Koncept Vegg-Go klade na první místo skvělou chuť a kvalitu. Stylově a produktově je koncept liberální, nevymezuje se vůči žádnému stylu stravování, nikomu nic nevnucuje. V současné době ale nejvíce sází na sílící trend flexitariánství, což je vědomé vynechávání masa z jídelníčku, řekněme polovegetariánství.
Oblíbenou ikonou nabídky je vynikající hummus a zeleninové koule. Vegg-Go používá vlastní receptury, které průběžně vyvíjí a vylepšuje. Pro současné provozy zajišťuje dodávku jídel izraelská restaurační společnost Olive Food.

Škola milionářů

Vybudujte si své vlastní úspěšné podnikáníTeorie už máte jistě nasbíráno dost. Tato škola však učí praxí. Zapsat se může každý bez ohledu na vzdělání a věk, zápisné se neplatí. Na konci si vystavíte vlastní vysvědčení. Ale především se naučíte vydělávat miliony tím, že v tom budete pomáhat druhým. Líbí se vám ta idea? Pak vstupte

Marketing značky je profesionální a orientovaný na dosažení pozice love brand. Silnou stránkou komunikace značky je aktivní komunikace na sociálních sítích a výrazný design. Koncept Vegg-Go sází na autentickou a přátelskou atmosféru prostředí, friendly komunikaci s jemným humorem a nadsázkou.
Řetězec Vegg-Go nabízí tři prodejní formáty - kiosek (obchodní centra), bistra a velké restaurace (high-street). Franšízor se přednostně orientuje na franšízanty schopné a ochotné v budoucnu provozovat souběžně více franšízových provozoven Vegg-Go.
Vegg-Go se jako poskytovatel franšízingových licencí (franšízor) orientuje na nízké vstupní investice a pomáhá překonávat bariéry. Nabízí úzkou a stabilní podporu a servis franšízantům při rozjezdu (kompletně na klíč) i v následném provozu, friendly přístup pro případ nesnází. Návratnost by neměla překročit dva roky. Výše investice a franšízového poplatku je adekvátně odstupňovaná podle formátu, velikosti a bonity prodejního místa.
Aktuální franšízová nabídka zahrnuje převedení již fungující vlastní provozovny do rukou franšízingového partnera. K dispozici jsou tři kiosky: Praha Flora, Praha Palladium, Olomouc Šantovka; čtyři bistra: Praha 1 Nám. Míru, Praha 1 Purkyňova, Praha 9 Harfa, Brno Masarykova a jedna samoobslužná restaurace v Praze na Novém Smíchově.

Přijďte do Franchise Clubu a načerpejte u nás poznání a inspiraci, získejte nové, zajímavé, užitečné a cenné kontakty, informace, rady a zkušenosti - podané jako vždy srozumitelnou a atraktivní formou.


Organizační informace pro klubový večer

Na klubový večer je zapotřebí sebe i své přátele a kolegy pokaždé předem elektronicky zaregistrovat na adrese club@ifranchising.cz. Členové uvedou při registraci pouze své jméno, jejich hosté a nečlenové připojí také firmu, pracovní pozici, číslo telefonu a elektronickou adresu. Doporučujeme registrační e-mail odeslat co nejdříve, počet míst je omezený.

Členové Franchise Clubu mají pro sebe a pro jednoho svého hosta vstup zdarma. Vstupné na klubový večer, včetně pohoštění, je pro nečleny 600 Kč. Slevu 20 % mohou využít členové České marketingové společnosti. Slevu 20 % může získat každý druhý a další přihlášený návštěvník zaregistrovaný ze stejné firmy. Nepodnikající studenti denního studia do 26 let a učitelé u nás zaplatí za vstup pouze 200 Kč. Vstupné do Franchise Clubu je daňově uznatelný náklad. Vstupenku na klubový večer lze zakoupit pouze hotově v recepci před a během klubového večera.
Začínáme v 17 hodin, prostory Golem Clubu / klubu Jazz Republic jsou členům a přihlášeným návštěvníkům k dispozici od 16.30 do 20.00 hod. Po skončení programu Franchise Clubu budete moci zůstat v klubovém baru a povídat si nebo se zúčastnit jazzového vystoupení jako posluchač. Uvítáme formální nebo "klubové" smart casual oblečení.

Franchise Club - "klub pro dialog a spolupráci" je programově zaměřen nejen na předávání zkušeností a diskusi, ale také na networking. Během klubového večera proto cíleně vytváříme řadu příležitostí pro navazování, udržování a rozvíjení kontaktů, konexí, referencí, doporučení a informací užitečných pro vaše podnikání a osobní rozvoj. Doporučujeme proto mít s sebou větší množství vizitek a jednu z nich nosit viditelně připevněnou.
Během klubového večera mají účastníci k dispozici rautové občerstvení, nápoje a kávu, které partnersky zajišťují značky: Fruitisimo, Minit, Pizza Company a Dallmayr. Ostatní občerstvení a alkoholické nápoje je možné zakoupit v klubovém baru/restauraci po skončení klubového večera.

Poznejte své šance!