Interaktivní publikace

Malí a střední podnikatelé v obchodě, pohostinství a službách mají oproti své velké konkurence jednu zásadní nevýhodu: Scházejí ucelené znalosti, tedy informace převedené do praxe. Není k dispozici komplexní poradenství, výběr odborné literatury je omezený a především chybí "převodník" mezi teorií a praxí. Kdybych chtěl zaplnit tuto mezeru, musel bych vzdělat a vycvičit desítky poradců, což je práce na léta, a zaplatit je. Dostali bychom se zase tam, kde jsme dnes, kdy si většina menších podnikatelů nemůže dobré poradenství dovolit. Proto vznikly samoobslužné interaktivní publikace.

Interaktivní publikace

Za léta své praxe jsem si povšiml, že většina podnikatelů nemá ráda, když jim někdo ukazuje, co dělají špatně. Je to sice nezbytná podmínka k nastartování procesu zlepšení, ale přece jen při tom většinou máme nepříjemné pocity. Interaktivní publikace vám umožní posoudit si své podnikání bez toho, že by vám někdo nahlížel přes rameno. Můžete si v nich také určit, co je pro vás důležité, čemu dáváte velkou váhu, a co naopak přejdete jako nevýznamné. A pak je tu ještě jedna důležitá funkce interaktivních publikací: Inspirují nebo poskytují návody k řešení. Jsou tak vaším soukromým poradcem, nebo se na to také můžete dívat tak, že tím poradcem jste s jejich podporou vy.

"Nečekejte, až budoucnost přijde k vám, to už bude pozdě. Pojďte jí naproti."

Proč ale takové poradenství a vědomosti potřebujete? Protože stojíme na prahu významné změny. Místo zboží se začíná prodávat nákupní zážitek. Zní to možná trochu zvláštně, ale nejde o marketingový výmysl, už se to děje. Situace je taková, že skoro všichni už mají přibližně stejné zboží za přibližně stejné ceny. Není čím se pořádně odlišit. Trávit většinu času sháněním zboží a jeho naceňováním je neproduktivní. Je třeba začít fungovat jinak a je třeba mít odpovídající informace.

Pro menší podnikatele je tento trend výhodou, protože přistupují k zákazníkům osobněji a dokáží ve svém podniku lépe vytvářet osobitou a příjemnou atmosféru, kde se lidé cítí jako doma. Ale chybí vědomosti. Proto jsou dnes některé řetězce dál než tradiční obchod a totéž se děje v oblasti stravování a služeb. Bill Gates řekl: "Lepší, než předpovídat budoucnost, je vytvořit ji". Právě to teď děláme. Interaktivní publikace spojené s programem PARTNER PLUS tvoří budoucnost menších podnikatelů tím, že ji předávají v podobě ucelených praktických vědomostí. S naší podporou můžete do této budoucnosti vykročit už dnes.


O 70 % větší úspěšnost

Proč je tato podpora důležitá? Jasně to ukazuje srovnání úspěšnosti franšíz, kdy podnikatel dostane kompletní know-how, a samostatných podnikatelů bez těchto vědomostí. Po dvou letech podnikání skončí 5 % franšízantů, ale 40 % samostatných podnikatelů. Po 5 letech zůstává 92 % franšízantů, ale jen 23 % samostatných podnikatelů. Know-how tedy ovlivňuje úspěšnost z téměř 70 %. To je zásadní informace, kterou byste neměli přehlédnout.
 

 Stáhněte si rozsáhlou ukázku interaktivní publikace "Otestujte si svoji prodejnu"

 

Interaktivní publikace ve spojení s programem PARTNER PLUS vám pomohou do nové budoucnosti vstoupit. Na začátku dostanete zdarma první publikaci "Otestujte svoji prodejnu" (pro oblast obchodu a služeb) nebo "Otestujte svůj podnik" (pro oblast stravování) a pokud se stanete partnerem, čekají na vás další publikace, ale také knihy, školení a osobní poradenství.

Stát se partnerem PARTNER PLUS je snadné. Napište nám, že máte zájem se o programu dozvědět více, a my Vám osobně vysvětlíme všechny podrobnosti, ať se můžete rozhodnout o vaší dobré budoucnosti, a při té příležitosti vám předáme první interaktivní publikaci: