Knihy

Intuitivní marketing pro 21. století

Chcete jen utrácet peníze, nebo mít výsledky? Tato kniha vám ukáže, jak dělat marketing s nízkými náklady. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury, a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice. Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale také něco navíc.

V knize najdete ucelenou informaci o intuitivním marketingu, jako úspěšném přístupu k marketingu a podnikání pro malé a střední podnikatele.

Jak potvrzují nejmodernější metody, včetně skenování mozků, lidé se jen zřídka rozhodují na základě racionálních argumentů. Rozhodují emoce a instinkty.

Intuitivní marketing se proto vrací k základům, na nichž mohou malí a střední podnikatelé postavit svůj úspěch. Místo nákladných metod a nástrojů využívá možnosti, které každému z nás poskytuje intuice a obyčejný „selský rozum“. Po přečtení této knihy zjistíte, že nepotřebujete miliony, abyste mohli konkurovat velkým společnostem nebo abyste se vůbec vymanili z konkurenčního prostředí. Že nemusíte mít tituly a vysokoškolské vzdělání. Důležité jsou naopak zaujetí pro službu zákazníkům a nadšení pro vlastní práci, vynalézavost a odvaha přicházet s novými myšlenkami. Pak můžete dělat marketing s nízkými náklady.

Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.

Kniha Intuitivní marketing se obvykle nestává ozdobou podnikatelských knihoven, protože je opotřebená častým používáním. S ní tedy získáte nástroj, který vás bude každodenně provázet na cestě k úspěchu.

Jak rozvíjet intuici, tuto schopnost vcítit se do zájmů a potřeb zákazníka, a jak si osvojit praktické zásady intuitivního marketingu, ukazuje kniha Intuitivní marketing pro 21. století Miloše Tomana, jenž se právě těmito zásadami ve vlastní podnikatelské praxi řídí již po celé dvacetiletí.

Koupit knihu