Marketing a komunikace

Cookie: Na zákazníkově semaforu je vždycky zelená

Cookie: Na zákazníkově semaforu je vždycky zelenáZákazník má vždycky přednost. I kdybyste právě dělali sebedůležitější práci. Měl jsem zrovna dost naspěch, a tak jsem zastavil u čerpací stanice, kde nebyl velký nával. V rychlosti jsem natankoval a spěchal k pokladně zaplatit. Tady ovšem nastal problém, protože pracovník musel nejdříve, než jsem dostal na řadu já, stihnout spoustu důležitých a neodkladných věcí.

Cookie: Aktivní podnikatelé jsou úspěšní v každém čase

Cookie Intuitivního marketingu: Aktivní podnikatelé jsou úspěšní v každém časeZákazníci mohou přihlédnout k situaci, ale vždy se budou rozhodovat podle toho, co je pro ně opravdu důležité. Podívejme se, co to je. Menší podnikatelé se teď upírají ke zprávám, podle kterých zákazníci upřednostňují místní obchody (nebo naopak e-shopy), podporují lokální dodavatele. Jenže ne všechny. Nejdříve si musíte jejich zájem zasloužit svým přístupem.

Jak získat důvěru zákazníků i bez stoleté tradice

Jak získat důvěru zákazníků i bez stoleté tradiceDůvěra je pro nákupní rozhodování důležitá, protože šetří čas. Na její vybudování nepotřebujete staletou tradici, můžete ji získat brzy. Všimli jste si, že dobří řemeslníci mají většinou nářadí nehezké a ohlazené dlouhým používáním? Dobře vědí, že to, co jim doporučují letáky jako úžasně výhodnou koupi, je většinou nablýskaný brak. A neplatí to jen v případě nářadí.

Proč podnikatelský web není jako noviny a jaký tedy má být

Proč podnikatelský web není jako noviny a jaký tedy má býtPodnikatelský web musí vydělávat, ne bavit. Měla to být triumfální oslava. Dobrý důvod zde byl. Návštěvnost nového firemního webu už tři měsíce rostla skoro geometrickou řadou. Jenže zrovna když bouchaly zátky šampaňského, někdo se zeptal, proč tedy z webu nechodí žádné objednávky. Nakonec jim to vysvětlil novinář, který měl z oslavy napsat reportáž.

Stránky