Marketing a komunikace

Cookie: Tahejte do obchodu emoce

Cookie: Tahejte do obchodu emoceByl by to obyčejný příběh. E-shop poslal omylem jiné zboží. Zákazník je zklamán, protože šlo o dárek pro syna a ten to těžce nese. Požaduje tedy po prodejně hodně vysokou kompenzaci. Majitel ji samozřejmě odmítá. Jak říkám, jde o příhodu, jakých se odehrává spousta. Kdyby ji nekomentovali další podnikatelé, nad jejichž názory jsem musel kroutit hlavou. Posuďte sami.

Zpověď neúspěšného podnikatele

Zpověď neúspěšného podnikatele"Společnost nebyla v dobré kondici, neměli jsme rezervu a bohužel i dluhy, jež jsme nabrali dříve, nás stále doháněly, a tak společnost fungovala v podstatě z ruky do huby," napsal manažer jedné firmy v informaci o ukončení činnosti. Jak vzácná upřímnost v té záplavě obviňování, kdo všechno jiný za to může, že se máme špatně. A k tomu ještě další cenná poučení, jak uvidíte.

Cookie: Máte jen krátký čas na to, abyste rozhodli o své budoucnosti

Cookie intuitivního marketingu: Máte jen krátký čas na to, abyste rozhodli o své budoucnostiMajitel proslulé pražské kavárny Café Louvre Sylvio Spohr předpokládá, že po opětovném otevření nastane takový scénář: Přijdou ti, kterým se po kavárně stýskalo. Ale euforie brzy pomine a tržby se ustálí na nějakých 20 % dřívějších příjmů. Podobnou situaci mohou očekávat i další restaurace, včetně těch, které provozovaly okénko. Řešení, jak tomu zabránit, ale existuje.

Cookie: Mít zase plno

Cookie intuitivního marketingu: Mít zase plno"Marně celý den čekal na zákazníky," psalo se v jedné reportáži ze znovuotevřené prodejny. Většina podnikatelů se upínala k naději, že jakmile otevřou, bude to jako dřív. Už zjistili, že není. Další to poznání ještě čeká. Není problém otočit klíčem. Problémem je to, co podnikatelé ještě nedávno příliš neřešili. Mít v prodejně či restauraci zákazníky. Nejlépe plno zákazníků.

Příběhy podnikatelů: Kdy je nejlepší čas na změnu

Příběhy podnikatelů: Kdy je nejlepší čas na změnuDoslechl jsem se, že mu vyhořela dílna. Tak jsem se zastavil, jestli něco nepotřebuje. "Leda že by ses za tu dobu, co jsme se neviděli, vyučil zedníkem," odpověděl mi, když jsme se setkali na spáleništi. Samozřejmě to byla nenápadná výčitka, že jsem pořád nemohl najít čas, abychom si popovídali o marketingu. "Ale možná je na to vhodná doba právě teď," řekl jsem mu.

Stránky