Marketing a komunikace

Cookie: Úředníci si to mohou dovolit, vy ne

Cookie: Úředníci si to mohou dovolit, vy neChcete-li zaparkovat v Praze nebo dalších větších městech, musíte se obrnit trpělivostí. Nové parkovací automaty totiž připomínají počítačový terminál, a kromě peněz po vás chtějí zadat i SPZ. Prý proto, aby se pak mohlo jednoduše kamerou z jedoucího vozu zjistit, jestli máte zaplaceno. Úředníci jsou úředníci, ale nejeden podnikatel se ke svým zákazníkům chová stejně.

Cookie: 23 % navíc, aneb Inspirace od číšníků

Cookie intuitivního marketingu: 23 % navíc, aneb Inspirace od číšníkůSkočil oběd, číšník přinesl účet a obdaroval hosty čokoládovým bonbónem. Mohl se těšit, že taková malá pozornost zvýší jeho zpropitné o 3,3 %. Kdyby jim dal dva bonbóny, dostal by navíc 14 procent. Ale on udělal pár kroků, pak se zamyslel, vrátil se ke stolu a dal každému ještě jeden bonbón. Zajistil si tak zpropitné vyšší o 23 %. Tento postup můžete použít také vy, i bez cukrovinek.

Zákazníci jsou jako voda

Zákazníci jsou jako voda"Nahrnuli se dovnitř jako velká voda," řekli byste jistě rádi o svých zákaznicích. I když si to možná neuvědomujeme, zákazníci a voda mají hodně společného. Už tím, že jsou základem života, v případě zákazníků toho podnikatelského. Bez nich to prostě nejde. A jestliže často mluvím o věrnosti, pak i to má obdobu ve způsobu, jakým se chováme k vodě v naší krajině.

Cookie: Přesměrujte své webináře a podcasty

Cookie intuitivního marketingu: Přesměrujte své webináře a podcastyKaždý den dostávám dvě až tři upozornění, že někdo právě vysílá živě na Facebooku. Kdybych měl všechna ta vysílání sledovat, nedělal bych nic jiného. Desítky lidí, které znám, natáčejí podcasty s rozhovory. Zajímavé je, že jiné ne. Kdybych je měl všechny poslouchat, nedělal bych nic jiného. Roztrhl se s nimi pytel a když je něčeho moc, přestává to být zajímavé.

Cookie: Máte otevřeno?

Cookie intuitivního marketingu: Máte otevřeno?Když teď jedu kolem nějaké restaurace nebo motorestu, všímám si, jestli jsou otevřené. A říkám si, jak to asi vidí zákazník. Protože ve většině případů musím říct, že nevím. Čekal bych, že podnikatelé vyvěsí velké transparenty s nápisem "Už zase fungujeme, pojďte se naobědvat" nebo tak něco. Přece jen zákazníků ubylo. Ale kde nic, tu nic. Jako by se karanténa nekonala.

Stránky