Marketing a komunikace

Slavte slavně, nápaditě – a hlavně se zákazníky

Slavte slavně, nápaditě – a hlavně se zákazníkyStarat se zákazníkům o zábavu? Ano, chcete-li se mít dobře. Dříve měl život, zvláště na vesnici, svůj řád. Práce se střídala se svátky, sezóna s obřady. V létě se vařila houbová polévka a v zimě zelňačka. My jsme dnes opustili všechny obřady, svátky neslavíme, jsou to jen volné dni, v lednu si můžeme koupit rajčata. Nechci teď mluvit o tom, jestli je to dobře nebo ne, ale podstatné je, že...

Jak dostat svoji restauraci na stupně vítězů

Jak dostat svoji restauraci na stupně vítězůUž teď je potřeba myslet na to, jak přežít po uvolnění. Restaurace se staly otloukánkem. I když se můžeme nakazit ledaskde, z nějakého záhadného důvodu se každé zhoršení situace projeví v omezení jejich provozu. Nechci teď řešit, jak za této situace přežít, protože to je spíš věcí improvizace. Raději se podívejme, jak po uvolnění žít dál, abyste neskončili mezi poraženými...

Příběhy podnikatelů: Proč nečekat, až to nějak dopadne

Příběhy podnikatelů: Proč nečekat, až to nějak dopadneZ problémů a negativních událostí bychom si vždy měli brát poučení. I když se zdá být málo pravděpodobné, že by se opakovaly. Jeho tvář za okýnkem restaurace připomínala psa, kterého zavřeli doma. Smutnýma očima marně vyhlížel zákazníky, již by mu dali alespoň trochu vydělat. Ulice byla pustá. A přece mohlo být všechno jinak, kdyby...

Funguje sex v reklamě? aneb Efekt dvou krabic

Funguje sex v reklamě? aneb Efekt dvou krabicFunguje sex a humor v reklamě? Ano, pokud je použijete jako ochutnávku. Nedávno jsem se zapojil do diskuze o Pile Pasák, pověstné svými sexuálně laděnými reklamami. Mluvilo se samozřejmě o tom, jestli má takový druh propagace výsledky, tedy zvyšuje prodej. Hodně lidí si myslí, že ano, ale zřejmě hlavně proto, že si billboardu všimnou. Je tu však jeden faktor, který rozhoduje...

Cookie: Nenabízejte ajťákům svíčkovou s knedlíky

Cookie: Nenabízejte ajťákům svíčkovou s knedlíkyVe vypjatých časech jsou lidé ochotni ledacos odpustit. Pak už ale ne. Slova odborářského bosse, že polovina hospod může klidně padnout a lidé z nich jít pracovat do fabriky, vzbudila poprask. Především proto, že teď nezáleží na kvalitě restaurace, ale nejvíc na tom, jaké má majitel úspory. Až se však dveře podniků zase otevřou, bude už důležité, jakým způsobem...

Stránky