PARTNER BENEFIT - pro zaměstnavatele

PARTNER BENEFIT - pro zaměstnavateleZaměstnavatelé v Česku se aktuálně potýkají s nedostatkem zaměstnanců a někteří už musí omezovat výrobu. V médiích se objevují zprávy, že řada výrobců nestíhá plnit smluvní dodávky. To se logicky odráží i ve snaze firem nalákat nové pracovníky a udržet si ty stávající s pomocí různých benefitů. Něco to samozřejmě stojí, a ještě je potřeba souběžně navyšovat mzdy. Proto je zajímavý nový program PARTNER BENEFIT, který si na sebe jednak sám vydělá, jednak může i přinést nezanedbatelnou částku do podnikové pokladny.

Získat slevu na každý nákup, výhodné akční zboží a další zajímavé možnosti, to je nabídka, kterou málokdo odmítne. Zvlášť když za tyto výsady nemusí nic zaplatit a může je čerpat takřka ihned. To všechno poskytne věrnostní karta Cashback. Její uživatelé dostanou nazpět až 5 % z ceny nákupu a současně shromažďují nákupní body, za které si pak mohou pořídit akční zboží. A to nejen v jedné prodejně nebo jednom řetězci, jak je tomu třeba u Tesco Clubcard, ale v cca 3.000 prodejnách v České republice. To však ještě není všechno. Kartu využijí třeba i na dovolené v Itálii a dalších 45 zemích po celém světě.

"Propagujte svoji značku zaměstnavatele tam, kde ji každý zaměstanec denně uvidí."

Zaměstnavatel má zase možnost propagovat svou značku tím, že zaměstnancům zajistí firemní kartu ve vlastních "barvách". Je to sice na první pohled maličkost, ale když ji budou používat denně, posílí tím pocit sounáležitosti s firmou. Jde o psychologické působení podpořené výzkumy. Karta sice není tím hlavním, co zajistí loajalitu pracovníků, ale přece jen je důležitým kamínkem v celkové mozaice.

Registrace je podobná tomu, co absolvují zákazníci, když chtějí mít kartu supermarketu, tedy velmi jednoduchá. Pokud na to nemáte kapacity, zařídíme všechno za vás, registrace zorganizujeme a zaměstnancům karty vydáme.

Další výhodou pro zaměstnavatele je, že upoutáte pozornost. I když věrnostní karta není dejme tomu tak výhodná jako stravenky, které podniky dotují, přece jen se její nabídkou pracovníkům "rozvíří voda" a vzbudí pozornost. Zaměstnanci mají pocit, že firma neustále hledá způsoby, jak jim přinést něco nového a výhodného. Jak všichni víme, faktor vděčnosti má na věrnost, ale i angažovanost v práci, vyznaný vliv.


Jediný benefit, který se zaplatí

Nezanedbatelným přínosem pro zaměstnavatele je ale skutečnost, že kdo kartu vydá (zaregistruje uživatele), ten pobírá 0,5 % z každého jeho nákupu. Tato částka držitele karet nijak nezatěžuje, protože se sráží z provize placené obchodníkem. Při větším množství vydaných karet má však nezanedbatelný finanční efekt. Toho využívají například sportovní kluby (u nás SK Slavia, Kometa Brno, Dukla Jihlava a další) k financování svých aktivit, například mládežnického sportu.

Přinejmenším se tak zaměstnavateli na začátku vrátí prostředky vynaložené na pořízení karet. Protože počty zapojených obchodníků i objemy nákupů rostou, příjem nejenže přichází neustále, ale postupně se zvyšuje. To je unikátní, protože všechny ostatní benefity patří mezi nákladové položky.

 Stáhněte si brožuru o programu PARTNER BENEFIT

 

Chcete tedy svým zaměstnancům poskytnout novou výhodu, která se jako jediná pohybuje v černých číslech a místo nákladů dává finanční přínosy? Rádi vás seznámíme se všemi podrobnostmi. Stačí vyplnit formulář: