Prodej

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednání

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednáníPředstavím vám nástroj, který je snadné používat. Ale výsledky jsou překvapující. Sedím naproti zákazníkovi a usmívám se. Usmívám proto, že přesně vím, co řekne, jak mu na to odpovím a jak potom zareaguje. Jsem snad jasnovidec? Nebo jde o nějakou ezoteriku? Vůbec ne. Jen znám a používám jeden užitečný a účinný postup. Tento nástroj dokáže...

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionál

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionálJe v B2B nejdůležitější mít se zákazníkem přátelské vztahy a pak jde všechno samo? Ne, objednávku vám většina zákazníků zadarmo nedá. Ve francouzské podobě soutěže "Chcete být milionářem" prý publikum napovídá správně jen tomu, kdo si to podle něj zaslouží. U koho nejde o štěstí, ale opravdu něco ví. Podobně se chovají i vaši zákazníci, i když nejsou Francouzi.

Kdo prodá víc? Tvrďáci nebo rozdavači slev?

Kdo víc prodá? Tvrďáci nebo rozdavači slev?Slevy do obchodu patří, jinak by se nepoužívaly. Ale je potřeba s nimi správně zacházet. Mám dát zákazníkovi slevu? Otázka na LinkedIn vyvolala řadu reakcí. Většina z nich se nesla v duchu "v žádném případě, nejsme tržnice, važte si své práce, ukažte mu leták Penny Marketu, že slevy dostane tam…" Jak se zdá, většinou jsme v jednání se zákazníky pořádní tvrďáci.

Podnikání bez prodeje nemá šanci

Intuitivní marketing: Bez prodeje není a nemůže být podnikatel úspěšnýNěkteří podnikatelé říkají, že prodej nemají rádi. Považují ho za obtěžování. Ale bez prodeje nemůžete být v byznyse úspěšní. Proto si ho zamilujte. Na počátku 15. století byla Čína námořní i technologickou velmocí. Součástí loďstva, které se vydávalo do celého okolního světa, bylo 62 devítistěžňových "lodí pokladů", největších, jaké kdy byly ze dřeva postaveny.

Dilema obchodníka: Vizitku ano nebo ne?

Dilema obchodníka: Vizitku ano nebo ne? Odpovídá intuitivní marketingVizitky jsou stále důležité. Ne kvůli informacím, ty se opravdu dají předat e-mailem. Ale mají pozitivní účinek. Některé požadavky etikety mají dlouhou historii a ani se pořádně neví, jak vlastně vznikly. Tak například zásada, že si pánové nezapínají spodní knoflík u saka, není dána úzkým střihem, jak jsem se někde dočetl. Vznikla z potřeby rychle tasit kord, přivěšený na opasku.

Stránky