Rozvoj - semináře a konzultace

IM Business Academy

   rozvoj

IM Business AcademyPodnikatelská Akademie Intuitivního Marketingu je volnější cyklus přednášek, zabývajícími se tématy jako například proč a jak začít s podnikáním, jakým způsobem zacházet s motivací, proč je potřeba se celý život učit a čemu se při učení věnovat, jak být úspěšný při oslovování zákazníků a prodeji, jak dělat marketing a e-marketing a mnohé další. Dozvíte se zde o přednostech síťového marketingu, ale většinu informací a vědomostí využijete v jakémkoliv oboru podnikání. Zkušenosti, které jsem nasbíral za téměř třicet let v byznysu, vám pomohou jak začít, tak rozvíjet váš vlastní byznys.

Věrnostní program

   rozvoj

Věrní zákazníciProč se zabývat věrnostními kartami? Podívejme se nejdříve na potvrzená fakta o postojích zákazníků. Podle nedávné studie společnosti GfK Czech stoupl za poslední dva roky počet vlastníků klubových karet maloobchodních prodejen o více než desetinu. 94 % zákazníků aktivně používá alespoň jednu věrnostní kartu, ale běžně jich v peněžence nosíme kolem deseti. Nejrozšířenější jsou karty řetězců, především s rychloobrátkovým zbožím, drogerií a také lékáren. Vlastníci věrnostních karet je přitom používají při každém nákupu.

Partnerství pro sport - financujeme vaše aktivity

   rozvoj

Partnerství pro sportNejvětším problémem pro sportovní oddíly vždy bylo, je a bude získávání finančních prostředků na fungování a rozvoj. I když se podaří získat bohatého sponzora, málokdy pokryje všechny potřeby a většinou také není řešením navždy. Proto se v poslední době upírá velká pozornost na systém Cashback, který sportovcům umožňuje získávat peněžní prostředky prostřednictvím nákupů svých fanoušků. Řada sportovních oddílů už s jeho pomocí čerpá finance, z největších můžeme uvést třeba SK Slavia Praha, Energii Karlovy Vary, Duklu Jihlava a další. S námi však máte možnost rozšířit tyto příjmy o další marketingovou podporou.

PARTNER PLUS - pro výrobce a dodavatele

   rozvoj

PARTNER PLUS - pro výrobce a dodavateleDodáváte desítkám, stovkám nebo i tisícům obchodníků, restauratérů a podnikatelů v řadě oborů? Vaše konkurence teď pravděpodobně přemýšlí, jak novou reklamní kampaní oslovit další konzumenty, ale vy ji můžete překvapit a získat pro sebe větší díl trhu. Jak toho dosáhnete? Podporou svých odběratelů. Je to logické. Pokud pomůžete podnikatelům, kteří prodávají vaše produkty, aby rostli a jejich prodeje se zvyšovaly, pak současně pomůžete i sobě, aby se prodej vašich produktů a váš podíl na trhu rostl. Je možné, že tento způsob podpory prodeje už v principu používáte, ale my vám můžeme nabídnout jeho o celou úroveň vyšší podobu.

Soutěž o 10 knih Královna v nesnázích

   rozvoj

Soutěž o 10 knih Královna v nesnázíchSoutěžte a vyhrajte jednu z 10 knih "Královna v nesnázích" (příběh ze žánru romantická fantasy). Jediným vaším úkolem je zodpovědět správně soutěžní otázku. Ze správných odpovědí pak bude vylosováno deset šťastných výherců, kterým výhru odešleme na jejich adresu (vyplňte proto prosím ve formuláři správné údaje, kam chcete případnou výhru zaslat). Abyste to neměli příliš těžké, připravili jsme pro vás nápovědu, se kterou jistě najdete správnou odpověď a získáte tak šanci na výhru. A co více: Nápověda vás také přivede k informaci, jak získat dokonce ještě něco lepšího, než je výhra v této soutěži.

Stránky