Rozvoj - semináře a konzultace

Tady je váš úspěch

Tady je váš úspěchKde je váš úspěch? To záleží na tom, co děláte a co od byznysu očekáváte. Na programu PARTNER PLUS je však skvělé, že má řešení hned pro tři základní skupiny podnikatelů: pro obchodníky, restauratéry a další podnikatele v oblasti B2C, pro dodavatele v segmentu B2B a také pro ty, kteří si chtějí vydělat peníze jako samostatní podnikatelé. Jestliže do některé z těchto skupin patříte (a je to pravděpodobné), podívejte se, co jsem pro vás připravil. Snadno zjistíte, že nic podobného nikde jinde nenajdete a že jste tedy na správném místě a ve správném čase tady a teď.

Potřebujete k rozjezdu podnikání peníze?

Potřebujete k rozjezdu podnikání peníze?Určitě jste si také toho rozporu všimli. Na jedné straně se všude píše, že dnes je nejlepší doba k zahájení podnikání, protože k tomu nepotřebujete peníze, stačí nápad. A na druhé straně se každou chvíli dočtete, že startupy shání investice pro realizaci nápadů, a rozhodně nejde jen o drobné. Jak to tedy je? Jsou lháři ti, kdo tvrdí, že se bez peněz obejdete? Nebo mají naopak pravdu lidé, kteří říkají, že na úspěšný rozjezd potřebujete přinejmenším pár milionů? Pojďme se podívat, jak to vlastně je a co pomáhá nebo naopak brání lidem, kteří se konečně chtějí osamostatnit a být svým vlastním pánem.

IM Business Academy

IM Business AcademyPodnikatelská Akademie Intuitivního Marketingu je volnější cyklus přednášek, zabývajícími se konkrétními a užitečnými tématy, která zajímají menší a střední podnikatele. Předávám na ní nejen myšlenky a zásady úspěšné koncepce intuitivního marketingu a knih o ni, ale také své více jak pětadvacetileté zkušenosti podnikatele i poradce, hledajícího řešení pro všechny možné problémy. Akademie je službou, kterou věnuji českým podnikatelům zdarma, abych je podpořil v prostředí i době, které jim příliš nepřejí. Přijďte nabrat inspiraci pro svůj vlastní byznys a dozvědět se něco nového.

Věrnostní program

Věrnostní programProč se zabývat věrnostními kartami? Podívejme se nejdříve na potvrzená fakta o postojích zákazníků. Podle nedávné studie společnosti GfK Czech stoupl za poslední dva roky počet vlastníků klubových karet maloobchodních prodejen o více než desetinu. 94 % zákazníků aktivně používá alespoň jednu věrnostní kartu, ale běžně jich v peněžence nosíme kolem deseti. Nejrozšířenější jsou karty řetězců, především s rychloobrátkovým zbožím, drogerií a také lékáren. Vlastníci věrnostních karet je přitom používají při každém nákupu.

PARTNER PLUS - pro výrobce a dodavatele

PARTNER PLUS - pro výrobce a dodavateleDodáváte desítkám, stovkám nebo i tisícům obchodníků, restauratérů a podnikatelů v řadě oborů? Vaše konkurence teď pravděpodobně přemýšlí, jak novou reklamní kampaní oslovit další konzumenty, ale vy ji můžete překvapit a získat pro sebe větší díl trhu. Jak toho dosáhnete? Podporou svých odběratelů. Je to logické. Pokud pomůžete podnikatelům, kteří prodávají vaše produkty, aby rostli a jejich prodeje se zvyšovaly, pak současně pomůžete i sobě, aby se prodej vašich produktů a váš podíl na trhu rostl. Je možné, že tento způsob podpory prodeje už v principu používáte, ale my vám můžeme nabídnout jeho o celou úroveň vyšší podobu.

Stránky