Úspěch

Spiknutí Ovčáků a jak nenaletět v síťovém marketingu

Spiknutí Ovčáků a jak nenaletět v síťovém marketingu„Jediné, co je opravdu poctivé, je zaměstnání,“ řekl mi jeden zaměstnanec. „Nezávislé podnikání je poctivé,“ tvrdil podnikatel. Oba se shodli, že do kategorie bezúhonného vydělávání nepatří síťový marketing. „Velké peníze se nedají vydělat poctivě. Abyste byl bohatý, musíte krást.“ A hned mi dali pár odkazů o podvodech v tomto byznyse. „Další Ovčáci,“ řekl jsem si.

Nečekejte na zázrak a chytněte se příležitostí s potenciálem

Nečekejte na zázrak a chytněte příležitosti s potenciálemPovodeň. Muž se zachytil na střeše domu. Kolem plují hasiči a nabízejí mu, ať přeskočí na jejich loď. "Děkuji, ale mě zcela jistě zachrání Bůh." I podruhé a potřetí odmítne pomoc. Nakonec se utopí, přijde do nebe a ptá se naštvaně Boha: "Proč jsi mi nepomohl?" Bůh se podiví: "Vždyť jsem ti třikrát poslal hasiče". Možná i vy čekáte, až se stane nějaký pořádný zázrak.

Cookie: Kdybych znovu začínal s podnikáním...

Cookie intuitivního marketingu: Kdybych znovu začínal s podnikáním...Síťový marketing buď milujete, nebo nenávidíte. Ještě jsem se nesetkal s nějakým skutečně neutrálním postojem. Ale aby se nezdálo, že rozum v tomto případě stojí úplně stranou, mám tu pro vás pár rozumných a praktických argumentů, proč bych si, kdybych začínal s podnikáním od nuly, nejraději zvolil síťový marketing. Najdete je v záznamu z mého webináře.

Jak si ochočit změnu

Jak si ochočit změnuČlověk je zvláštní tvor. Přežil jen díky tomu, že se dokázal přizpůsobit měnícím se podmínkám. Ale ze všeho nejvíc nesnáší změny a snaží se reakci na ně a přizpůsobení jim co nejdéle odkládat. Někdy si říkám, že je zázrak, že ještě existujeme. Zřejmě za to vděčíme těm lidem, kterým si většina zvykla nadávat, že pořád něco vymýšlejí, místo aby sedli na zadek a dali pokoj.

Cookie: Koníčky dělejte po práci, nejdřív si na ně vydělejte

Cookie: Koníčky dělejte po práci"Můj známý přišel o práci. Využil příležitosti a pustil se do řemeslné výroby, po které už dávno toužil. Jenže si nerozumí s internetem, tam mu tady dělám trochu reklamu. Nechcete někdo…" Asi vás nepřekvapí, že komentáře pod příspěvkem přetékaly potleskem a přáním mnoha úspěchů v podnikání. Přesto je to špatně a kdo to nevidí, úspěchu nikdy nedosáhne.

Stránky