Věrnostní program

Věrnostní program
 
Proč se zabývat věrnostními kartami? Podívejme se nejdříve na potvrzená fakta o postojích zákazníků. Podle nedávné studie společnosti GfK Czech stoupl za poslední dva roky počet vlastníků klubových karet maloobchodních prodejen o více než desetinu. 94 % zákazníků aktivně používá alespoň jednu věrnostní kartu, ale běžně jich v peněžence nosíme kolem deseti. Nejrozšířenější jsou karty řetězců, především s rychloobrátkovým zbožím, drogerií a také lékáren. Vlastníci věrnostních karet je přitom používají při každém nákupu.

Nejznámější je Tesco Clubcard, přes níž podle údajů řetězce už prochází více jak tři čtvrtiny obratu (zasloužila se o to, že Tesco je po letech ztrát opět v zisku). A nepřehlédněme informaci, že právě věrnostní program je nejdůležitějším důvodem, proč zákazníci opakovaně navštěvují tu kterou prodejnu.


Věrnostní programy vyhledávají movití zákazníci

Pro věrnostní karty mají největší "slabost" nikoliv nízkopříjmové skupiny, jak je tomu u letáků a slevových akcí, ale aktivně nakupující zákazníci s dobrými příjmy, zejména mladé ženy (podle jiného šetření tvoří ženy kolem 70% nakupujících, takže většina zákazníků je pro věrnostní programy přímo nadšena).

Největší zájem je o věrnostní karty, které nabízejí ihned slevy na zboží nebo celý nákup a věrnostní body. Naopak menší zájem nebo také nedůvěru vzbuzují programy poskytující dárky za nasbírané body. Zákazníci upřednostňují plastové karty. O mobilní aplikace nebo kartičky s razítky je zájem asi desetinový.

Studie také odpovídá na otázku, proč někteří zákazníci věrnostní karty nepoužívají. Dvacet procent z nich říká, že o věrnostním programu neví, a 24 procentům nebyla věrnostní karta nabídnuta.

Také vy můžete nyní zákazníkům nabídnout svůj věrnostní program, fungující tak, jak to mají nakupující nejraději: S plastovou kartou poskytující slevu (peníze nazpět) na každý nákup a k tomu ještě nákupní body, které lze vyměnit za akční slevy na vybrané zboží. A to za cenu, na níž má každý obchodník, který to se svým podnikáním myslí vážně a chce ho provozovat profesionálně.


S věrnostním programem CASHBACK máte:

  • věrnostní karty se svým logem a informacemi o prodejně
  • přehled o nákupech (statistická data)
  • možnost vytvářet své vlastní akční nabídky
  • propagaci na internetu a v mobilní aplikaci po celé ČR zdarma
  • zdarma partnerství v PARTNER PLUS
  • provizi z nákupu vašich zákazníků


Vaši zákazníci pak získají:

  • až 5% slevu na každý nákup (cashback - peníze nazpět)
  • nákupní body, které mohou vyměnit za akční zboží
  • provizi z nákupu přátel, kterým program doporučí

Terminály


Program, který se rychle zaplatí

S touto síťovou kartou lze nakupovat u cca 2500 obchodníků v České republice (ale i po celém světě), od řetězců jako je McDonald's, Carrefour, Tescoma či Marks & Spencer až po malý koloniál nebo kadeřnictví ve vaší ulici. Kdykoliv vlastník vaší karty nakoupí, máte z jeho nákupu provizi. Čím více máte věrných zákazníků, tím větší je váš obchodní obrat a k tomu navíc roste i vaše provize. Investice do tohoto programu se vám, pokud budete aktivní, rychle vrátí a zhodnotí.


PARTNER PLUS zdarma

Věrnost zákazníků samozřejmě nezajistí jen karty. Tím ostatním se zabývá program PARTNER PLUS, který s věrnostním systémem CASHBACK získáte zdarma.

Chcete vědět více o tom, jak využít tento nástroj aktivních obchodníků? Napište nám: