10 velkých chyb, kterých se v marketingu možná dopouštíte

10 velkých chyb, kterých se v marketingu možná dopouštítePhilip Kotler nabídl před časem čtenářům knihu 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak už je to u tohoto autora zvykem, obrací se především na velké společnosti a řeší zejména jejich problémy. Čtenář, hledající zde podněty pro svoji menší firmu, tak může být zklamán. Některé zásady jistě platí obecně, jinde ovšem narazí na nepoužitelná řešení.
Moje publikace se naopak zaměřuje na menší a střední podnikatele, kteří mají jiné problémy a požadavky na jejich řešení.

Pokud tedy hledáte seznam "marketingových hříchů", kterých se dopouštějí menší podnikatelé a marketéři ne zrovna globálních kolosů, jste na správné adrese. Připravil jsem pro vás desatero podle vašich potřeb.
 

Jaké marketingové hříchy v něm najdete:

  • K marketingu přistupujete formálně
  • Nemáte marketingový plán
  • Nespojujete marketing s prodejem
  • Neorientujete se na zákazníka
  • Nepracujete se vztahy
  • Podceňujete informace
  • Neinovujete marketing
  • Neinovujete vztahy s dodavateli
  • Podceňujete motivaci zaměstnanců
  • Jste konzervativní v reklamě

Ve formátu PDF.

Chci si zdarma stáhnout e-book "10 velkých chyb, kterých se možná v marketingu dopouštíte":

Odesláním formuláře souhlasíte se zařazením vaší e-mailové adresy do mé databáze a se zasíláním newsletterů na tuto adresu.