Intuitivní marketing restaurace

Intuitivní marketing restauraceNa svých cestách mám často jednání v různých restauracích nebo kavárnách. Ve velkých městech i na venkově. Ty podniky mají rozdílnou úroveň, rozdílné ceny, ale jedno společné: pokaždé jsou spíš prázdné než plné a hostů je zde poskrovnu. Věřím, že jejich majitelé nespí zrovna nejlépe a kladou si otázky, jak dlouho jim to vydrží. Zvláště když se na obzoru objevil strašák v podobě elektronické evidence tržeb. Řada podnikatelů bědovala, protestovala na internetu nebo podepisovala petice. K ničemu jim to nebylo. Ti chytřejší, mezi které jistě patříte i vy, se začínají zajímat o způsob, jak zvýšit tržby, posílit věrnost hostů a přivést nové.

Možná budete mít štěstí a vyberou vás pro televizní pořad Zdeňka Pohlreicha. Ale můžete také začít hned pracovat na novém přístupu - a ten je na rozdíl od televizního pořadu přístupný všem a hned.

"Můžete začít hned pracovat na novém přístupu"

Přemýšleli jste někdy, podle čeho se vlastně vaši hosté rozhodují a co se jim děje v hlavě? Chtěli byste to vědět? Znát odpověď na otázku, jak zaměstnat všech pět smyslů? Zjistit, jak to zařídit, abyste mohli zvýšit ceny a vydělávali tak více? Najít lepší nástroje, než jsou slevové portály? Dozvědět se, jak zbytečně neutrácet za neúčinnou propagaci? Najít recept na věrnost zákazníků?

To vše obsahuje kniha "Intuitivní marketing restaurace", kterou si můžete stáhnout zdarma. Po jejím přečtení se možná budete na své podnikání dívat trochu jinýma očima. A budete-li se jejími radami (a dalšími kroky, o kterých se dozvíte) řídit, poznáte to jistě i na obsahu vaší pokladny.

Chci si zdarma stáhnout e-book Intuitivní marketing restaurace:

Hvězdičkou označený údaj je nutno vyplnit. Odesláním formuláře souhlasíte se zařazením vaší e-mailové adresy do mé databáze a se zasíláním newsletterů na tuto adresu.