Má skvělá prodejna

Má prodejna, můj životJak funguje moderní tradiční prodejna? Na čem v ní nejvíce záleží? A jak dokáže konkurovat e-shopům, nákupním centrům a hypermarketům? To všechno a ještě mnoho dalšího se dozvíte v novém osmidílném e-mailovém seriálu, který jsme připravili speciálně pro majitele a provozovatele tradičních obchodů, kteří svoji prodejnou žijí. Po osm dní vám budeme zdarma zasílat inspiraci týkají se prodeje, chování a rozhodování zákazníků, aktivity obchodníků a doplníme je příklady z praxe. Máte tak možnost zamyslet se nad tím, co děláte dobře a co se dá ve vašem podnikání ještě vylepšit.

Co se v našem osmidílném seriálu dočtete:

  • Že prodejna je nástrojem prodeje
  • Jak drahý je zákazník
  • Na co myslí nakupující a jak toho využít
  • Že úspěšná prodejna působí na všech pět smyslů
  • Že místo reklamy je lepší využít inspiraci
  • Proč a jak prodávat aktivně
  • Jak důležitá je cena
  • Jak vypadá prodejna 21. století

Zašlete mi seriál "Má skvělá prodejna" v 8 e-mailech: