Metoda zlatých stránek - jak najít nové zákazníky

Metoda zlatých stránek - jak najít nové zákazníky   Je nejvhodnější rozšiřovat trhy do dálky? Z lokálního trhu udělat globální? Jak kdy. Někdy je lépe soustředit se místo expanze na "zahušťování" trhu. Nebo najít nové příležitosti a klienty tam, kde jste je dosud neviděli. Kdo všechno tedy může být vaším zákazníkem a komu všemu můžete svými produkty prospět? Na to vám odpoví můj jednoduchý návod.

V příručkách pro obchodníky najdete spoustu návodů, jak se dopracovat k teoretickému poznání zákazníka. Stejně tak tam najdete i praktické pokyny, jak použít konkrétních databází. Co ale mezi tím, kdy teoreticky znáte trh, víte, jak opsat adresy jednotlivých zákazníků, ale nedokážete říci kterých? Nebo když chcete svůj trh rozšířit o nové zákazníky z jiných oblastí, ale ne a ne vás napadnout, jaké oblasti podnikání by to tedy měly být a komu všemu může být váš produkt užitečný?

Originální pomůcku pro vytipování nových potenciálních zákazníků získáte v této bezplatné e-knize.

Ve formátu PDF.

 

Chci si zdarma stáhnout návod "Metoda zlatých stránek":

Hvězdičkou označený údaj je nutno vyplnit, ostatní ponechávám na vaší úvaze. Odesláním formuláře souhlasíte se zařazením vaší e-mailové adresy do mé databáze a se zasíláním newsletterů na tuto adresu.

Kam dál a co by vás mohlo zajímat: