Tajemství Davidova praku aneb Jak uspět proti velké konkurenci

Tajemství Davidova praku aneb Jak uspět proti velké konkurenciNedávná krize zostřila konkurenční boj. Velké korporace nabraly nové síly a zahájily frontální útok na menší konkurenci. Čím se proti němu bránit, když nemáte tolik peněz, tolik kvalifikovaných marketérů ani takové sofistikované marketingové nástroje? Protože velká konkurence připomíná biblického Goliáše, je třeba se chovat jako David. Ten věděl, že postavit se obrovi se stejnými zbraněmi, které používal i on, znamená téměř jistou porážku. Odložil tedy meč a těžké brnění, vzal si jen prak a k němu si v potoku nasbíral oblázky. Jak to dopadlo, všichni víme. Než se David dostal tak blízko, aby ho obr mohl zasáhnout mečem, oblázek z praku zasáhl Goliáše doprostřed čela a bylo po boji.

V marketingu to funguje podobně. Budete- s velkou konkurencí bojovat jejími zbraněmi (nízkými cenami, drahou reklamou), jen se vysílíte, utratíte všechny peníze a nakonec stejně padnete.

Tento bezplatný e-book (formát A5, 30 stran) vás vyzbrojí pěti pomyslnými oblázky, kterými je možno u zákazníků vítězit nad velkými konkurenčními korporacemi. Vychází z praktické aplikace intuitivního marketingu a obsahuje návody ověřené praxí, které můžete hned použít.

Těmi oblázky do praku jsou:

1. Motivace jako základ podnikatelského úspěchu
2. 7 miliard potenciálních zákazníků
3. Chytré získávání zakázek a zákazníků
4. Účinná propagace
5. Cesta k dokonalosti

Ve formátu PDF.
 

Chci si zdarma stáhnout e-book Tajemství Davidova praku:

Hvězdičkou označený údaj je nutno vyplnit, ostatní ponechávám na vaší úvaze. Odesláním formuláře souhlasíte se zařazením vaší e-mailové adresy do mé databáze a se zasíláním newsletterů na tuto adresu.