Aktuality

Třístupňová strategie úspěchu

Třístupňová strategie úspěchuCo je to úspěch? Představa každého z nás se může lišit. Přesto se nespletu, když řeknu, že pro většinu lidí úspěch začíná u materiálního zabezpečení vlastních potřeb a může pokračovat dál a dál až k naplnění vašich cílů, podnikatelských, životních. Úspěch je dosažení toho, co jsme si vytýčili jako cíl. A vhodným nástrojem pro to může být nová třístupňová strategie.

Tipy @ Triky pro restauratéry a obchodníky

Tipy @ Triky pro restauratéry a obchodníkyOtevírám truhlu s poklady. Už 30 let sbírám praktické zkušenosti z podnikání, marketingu a prodeje. Teď přišel ten pravý čas, abych se o ně s vámi podělil. Nemáte-li čas shánět takové informace po celém internetu nebo v knížkách, zaregistrujte se k odběru newsletteru Tipy @ Triky pro restauratéry a obchodníky. Najdete v něm zaručené a ověřené praktické rady.

Samoška: Obchod v nové realitě

Samoška: Obchod v nové realitěBěhem jarních měsíců si obchod prošel velkou zkouškou. Z prodavaček a prodavačů se stali hrdinové první linie a úcta k jejich povolání stoupla. Do popředí ještě více vystoupila důležitost obchodů v docházkové vzdálenosti, spolupráce s lokálními dodavateli či součinnosti s obcemi. To je pro tradiční obchodníky velmi důležité, protože jim to dává do rukou konkurenční nástroj.

Sejdeme se na Instagramu

Miloš Toman: Sejdeme se na InstagramuTak mě vzedmuté vlny všeobecného zájmu o online vyhodily na břeh Instagramu, kam jsem se zatím bránil vstoupit. Ale došlo mi, že tak mohu o sobě obrazem říct něco trochu jiného než na ostatních sítích. Poodhalit roušku, jak vznikají moje knihy a programy a ukázat zákulisí. Takže pokud to chcete všechno vědět a hlavně vidět, přijďte a sledujte mě na Instagramu.

Podcast: I malý podnikatel může být značkový

Podcast: I malý podnikatel může být značkovýObvykle je značka považována za téma pro velké firmy. Vždyť jen co je stojí udržovat povědomí o ní! Ale značka není logo, které uvidíte, když vejdete do nákupního centra. Není výsledkem reklamy ani dílem šikovného grafika. Čím tedy je? To se dozvíte v novém podcastu. A také, že i každý menší podnikatel může být značkový, třebaže nemá na marketing ani korunu.

Stránky