Aktuality

Virtuální stánek Intuitivního marketingu

Virtuální stánek Intuitivního marketinguEpidemie, která zase nabývá na síle, bohužel zrušila i plánovaný stánek Intuitivního marketingu na Samošce. Tak jsem alespoň v den jejího konání (je omezeně offline i online) pro vás připravil virtuální stánek. Najdete v něm to, co jsem chtěl původně naživo předvést na Samošce. A můžete poslat dotazy ke všemu, co zde najdete a o čem byste chtěli vědět víc.

Samoška bude v Aquapalace Hotel Prague

Samoška bude v Aquapalace Hotel PragueKongres Samoška (23. - 24. 9. v Praze) mění místo konání. Tím je teď AQUAPALACE HOTEL PRAGUE. Téma ani program se nemění. Zaměří se především na to, jak se vyrovnat s omezeními danými epidemií, a s tím, co přijde po ní. Pokud bude krize, jak v ní obstát a jaké nástroje pomohou tradičním obchodníkům přežít? Přijďte, pro obchodníky je vstup zdarma.

Třístupňová strategie úspěchu

Třístupňová strategie úspěchuCo je to úspěch? Představa každého z nás se může lišit. Přesto se nespletu, když řeknu, že pro většinu lidí úspěch začíná u materiálního zabezpečení vlastních potřeb a může pokračovat dál a dál až k naplnění vašich cílů, podnikatelských, životních. Úspěch je dosažení toho, co jsme si vytýčili jako cíl. A vhodným nástrojem pro to může být nová třístupňová strategie.

Samoška: Obchod v nové realitě

Samoška: Obchod v nové realitěBěhem jarních měsíců si obchod prošel velkou zkouškou. Z prodavaček a prodavačů se stali hrdinové první linie a úcta k jejich povolání stoupla. Do popředí ještě více vystoupila důležitost obchodů v docházkové vzdálenosti, spolupráce s lokálními dodavateli či součinnosti s obcemi. To je pro tradiční obchodníky velmi důležité, protože jim to dává do rukou konkurenční nástroj.

Stránky