Franchise Club: Patrick Zandl nejen o digitálním marketingu a sdílené ekonomice

Franchise Club: Patrick Zandl nejen o digitálním marketingu a sdílené ekonomiceČeský internetový podnikatel a novinář Patrick ZANDL je nepřehlédnutelná osobnost, nadšený průkopník a uznávaný guru českého internetu.
Je považován za jednoho z otců zakladatelů, který stál u zrodu českého internetu a měl nezanedbatelný vliv na jeho vývoj a rozšíření. Patří k těm několika málo vyvolencům, kteří moderním technologiím rozumějí a udržují si o nich slušný přehled a kteří o nich ještě dokáží velmi poutavě, srozumitelně a vtipně vyprávět.

Na svět internetu, na byznys i na každodenní život se Patrick Zandl dokáže dívat z nadhledu, z nezvyklých úhlů a v zajímavých souvislostech. O "dosud neznámých věcech" toho ví až překvapivě mnoho. Kdo četl jeho blogy, články nebo knihy, ví, o čem je řeč.
Klubový večer s Patrickem Zandlem ve čtvrtek 11.1.2018 tentokrát nově v prostorách "opero" je určen pro ty nejpodnikavější, nejzvědavější a nejtvořivější z vás, členy i nečleny klubu bez rozdílu generací či pohlaví. Na své si určitě přijdou jak internetoví laici, tak zkušení profesionálové.
Nenechte si tuto mimořádnou událost ujít.

V současné "době digitální" nás patrně čekají nejrychlejší technologické, ekonomické i sociální změny v historii lidstva. Proto chceme pomoci našim členům včas tyto změny co nejlépe poznat, pochopit a využít.
V tomto roce se proto budeme digitálními trendy zabývat více, a to v podání hned několika uznávaných odborníků a inspirativních osobností.
Zveme vás na lednový 112. diskusní večer Franchise Clubu ve čtvrtek 11. ledna 2018 od 18.00 do 21.30 hodin. Tentokrát se sejdeme v konferenčních prostorách moderního coworkingového centra "opero" (www.opero.cz) . To sídlí na Starém Městě pražském, v těsné blízkosti Staroměstského náměstí, v Salvátorské ulici 8, v překrásném zrenovovaném historickém objektu domu nakladatele uměleckých publikací Jana Štence.
Členové klubu i nečlenové, pokud vás naše téma zaujalo, zaregistrujte se prosím co nejdříve na adrese club@ifranchising.cz.

Přijďte do Franchise Clubu a sdílejte inspirativní poznání a zážitky. Získejte u nás nové, zajímavé, užitečné a cenné kontakty, informace, rady a zkušenosti - podané jako vždy srozumitelnou a atraktivní formou.

Ve Franchise Clubu otevíráme hlavy a okysličujeme mozky.

žárovkaTeorie není všechno. Po vzoru Tomáše Bati učí má škola praxí, dovednosti, které vás přivedou do společenství bohatých lidí. A to tím, že pomůžete druhým podnikatelům, aby i oni byli úspěšní. Neváhejte a rozhodněte se právě teď, že využijete příležitosti a změníte svůj život tak, že bude radost ho žít. Vstupte do Školy milionářů


Digitální marketing a sdílená akonomika

S Patrickem Zandlem si budeme povídat o tom, jak se v propojeném a globalizovaném světě nových technologií náš tradiční svět proměňuje.
Vzpomeňte si, kdo z vás před 10 lety znal a využíval chytré telefony a tablety, streamování a internetovou televizi, inteligentní vyhledavače, produkty v cloudu, sociální sítě, 3D aplikace a tiskárny nebo drony? Věděli jste před pěti lety, kdo jsou youtubeři, co jsou kryptoměny, crowdfundingové metody nebo autonomní mobilita? Kdo z vás má v současnosti osobní zkušenost s umělou pracovní sílou (robotikou), umělou inteligencí, technologií blockchainu, se skoky do rozšířené reality (prolínání digitálního světa do reálného).

Ukážeme si, jak digitální technologie rozdaly a znovu rozdávají karty konkurenceschopnosti, a že noví hráči dokáží trumfovat ty staré nečekaně a překvapivě rychle.
Budeme mluvit o dnešku a budoucnosti fenoménu "sdílené ekonomiky", nevynecháme ani digitální franšízing, jako "sdílené podnikání".
Představíme "sdílení" jako pozoruhodný zdroj bohatství moderní doby. Moderní digitální kooperační nástroje a mechanismy umožňují efektivně propojovat lidi a zdroje, a nacházet a využívat jejich skrytý nebo nevyužitý potenciál. Díky těmto nástrojům a příznivým tržním silám se právě na podkladě "sdílení" poměrně rychle vyvinul velký byznys, který představují např. mezinárodní značky Airbnb a Uber, u nás Liftago nebo Robeeto.

Zamyslíme se na tím, že v digitálním prostoru se nemění jen vnímání času a vzdáleností, ale také původní význam a obsah pojmů jako: soukromé vlastnictví, peníze, důvěryhodnost, reputace, domov, soukromí, přítel nebo pravda.

S Patrickem Zandlem probereme i některá témata, o kterých ostatní uslyší poprvé: buď až za dlouho, nebo už možná zítra - od vás.

žárovka"Ze všech smutných slov jazyka či pera nejsmutnější jsou: Mohlo to být!" napsal básník John Greenleaf Whittier. Usilujme o to, abychom je jednou s hořkostí nemuseli vyslovit, až budeme zpětně hodnotit svůj život. Dobré příležitosti se nenabízejí věčně a na každém rohu. A jednou z nich je určitě Škola milionářů. Zjistěte o ní více


Kdo je Patrick Zandl?

Patrick Zandl je respektovaný znalec světa internetu, důvtipný, vtipný a pohotový vypravěč, který rozhodně nenudí.
Narodil se v roce 1974 v Mnichově, občanství má rakouské a české. Vystudoval informatiku a ekonomii na Vysoké škole ekonomické v Praze, religionistiku na Ženevské univerzitě a filosofii na Karlově Univerzitě. Mluví česky, německy, anglicky, slovensky, polsky, rusky; ještě si vzpomene na latinu a řečtinu ze školy.
Krátce po roce 1989, ještě neplnoletý, založil nakladatelství a vydával zákony, dovážel ovoce a zeleninu nebo obchodoval s koberci v Turecku… a hodně cestoval. Poté se osudově potkal s internetem, věnoval se bezdrátovým sítím, počítačové animaci nebo vývoji nadnárodní počítačové hry.

Založil a vedl portál Mobil.cz, který úspěšně prodal iDnes, byl dlouholetým šéfredaktorem serveru Lupa.cz, stál u vzniku internetové televize Stream.cz. Provozoval také e-shop se svítilnami a hodinkami Chronomag.cz a donedávna vedl firmu Energomonitor, snažící se české domácnosti naučit pracovat s daty o spotřebě elektřiny. V současnosti pracuje pro správce české domény CZ.NIC.

Patrick Zandl začal v roce 2012 externě spolupracovat s deníky Aktuálně.cz a Insider, později začal přispívat do časopisu Forbes. Píše svůj blog www.marigold.cz. V internetových diskusích používá přezdívku Tangero.

Napsal několik pozoruhodných knih, jak prózu, tak non-fiction: Husákův děda (2015), Příběh strýčka Martina (2014), Apple: cesta k mobilům (2012), Koncernová pětiletka (2011), Marigoldí léta (2008), Flotila Země (2006) nebo WiFi - Praktický průvodce (2003).
Že má Patrick Zandl nejen chytrou hlavu, ale i srdce na správném místě, to prokázal mj. tím, že nedávno mezi přáteli, samozřejmě s pomocí internetu, uspořádal sbírku na školu v Teplicích, jako malou soukromou vzpouru proti českému "rasismu".

Je potřetí ženatý, s bývalými manželkami má celkem 3 dcery a se současnou syna a dceru.

Věděli jste, že do pěti let od začátku podnikání skončí 77 % podnikatelů, kteří se spoléhají pouze na vlastní vědomosti, ale jen 7 % těch, kteří používají nějaké komplexní know-how? Rozdíl v úspěšnosti je tak zásadní, že je dobré se zajímat, v čem to vlastně je. V PARTNER PLUS takové know-how máme

.


O místu a prostorách konání klubového večera

Nové a moderně vybavené coworkingové centrum Opero (www.opero.cz) nám pro naše klubové večery na zkoušku nabídlo své unikátní prostory.
Pravidelně se zde pořádají přednášky, semináře, večerní talk show a panelové diskuse k tématům, která jsou aktuální a podstatná. Opero je zajímavé místo pro sdílení informací a idejí, pro inspiraci a setkávání činorodých lidí z různých oborů podnikání.
Opero sídlí v prestižním historickém objektu Štencova domu v pražské Salvátorské ulici 931/8, v těsné blízkosti Staroměstského náměstí.
Známý český architekt Otakar Novotný, žák neméně známého Jana Kotěry a autor proslulé budovy Mánes na Masarykově nábřeží, dokončil návrh Štencova domu v Salvátorské v roce 1909 pod vlivem nastupující moderny a především vlastních studijních cest po Holandsku. Stavba se stala především díky výrazně jednoduchému domovnímu štítu s rastrem z odhalených režných cihel v pravidelném rytmu s bílými lícovkami zásadním kontrastem mezi okolní historizující zástavbou Starého Města.
Pražský grafik Jan Štenc do komplexu budov umístil rozsáhlou tiskařskou a grafickou dílnu, archiv unikátních skleněných negativů i výstavní galerii pro ukázky své tvorby. Scházela se zde jedinečná společnost významných kulturních a společenských osobností, jako Max Švabinský, Jan Štursa nebo Jan Kotěra. Rodila se zde zásadní díla české umělecké historie, tříbil se zde společenský život.


Organizační informace pro klubový večer

Program začíná v 18.30 hodin, konferenční prostory jsou členům klubu a přihlášeným návštěvníkům přístupné už od 18.00, kdy je k dispozici malé občerstvení - studené nápoje, káva, čaj, pizza, fornetky.

Program večera proběhne v konferenčních prostorách Opero v historickém objektu Štencova domu v Salvátorské ulici 931/8, Praha 1, v těsné blízkosti Staroměstského náměstí. Na nejbližší stanici tramvají či metra Staroměstská nebo Náměstí Republiky je to 10 minut chůze historickými uličkami staré Prahy.
Na tento klubový večer je pro členy klubu i pro nečleny nutné zaregistrovat se předem na adrese club@ifranchising.cz. Registrace člena klubu vyžaduje pouze jméno a příjmení, u ostatních nečlenů požadujeme jméno a příjmení, firmu, pracovní pozici, číslo telefonu a elektronickou adresu. Doporučujeme registrační e-mail odeslat co nejdříve, počet míst je omezený.

Členové Franchise Clubu mají pro sebe a pro jednoho svého hosta vstup zdarma. Taktéž všichni členové coworkingového centra opero. Pro nečleny je vstupné na klubový večer, včetně pohoštění, 600 Kč (včetně DPH). Slevu 20 % mohou využít členové České marketingové společnosti nebo každý druhý a další přihlášený návštěvník zaregistrovaný ze stejné firmy. Nepodnikající studenti denního studia do 26 let a učitelé u nás zaplatí za vstup pouze 200 Kč. Vstupné do Franchise Clubu je daňově uznatelný náklad. Vstupenku na klubový večer lze zakoupit pouze hotově v recepci před a během klubového večera.

Uvítáme formální nebo "klubové" smart casual oblečení.

Franchise Club - "klub pro dialog a spolupráci" je programově zaměřen nejen na předávání zkušeností a diskusi, ale také na networking. Během přestávky a po skončení klubového večera vytváříme příležitostí pro navazování, udržování a rozvíjení kontaktů, konexí, referencí, doporučení a informací užitečných pro vaše podnikání a osobní rozvoj. Doporučujeme proto mít s sebou větší množství vizitek a jednu z nich nosit viditelně připevněnou.

Během klubového večera budou mít účastníci k dispozici malé občerstvení, nealkoholické nápoje a kávu, které partnersky zajišťují značky: Fruitisimo, Minit a Pizza Company.

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách