Samoška naživo: Jak udržet obchod na tradičním trhu?

 

Rád bych vás pozval na 26. kongres Samoška, který je po dlouhé době opět pořádán naživo 3.-4. 11. 2021 v Olomouci, a vy se tak můžete po dlouhé době osobně setkat s kolegy a obchodními partnery a navázat nové kontakty. Doufejme, že nám ho už nic nepřekazí. Intuitivní marketing je jako vždy mediálním partnerem kongresu.

 
Samoška naživo: Jak udržet obchod na tradičním trhu?

Udržitelnost není jenom ekologie.

 
Hlavním tématem letošního kongresu bude UDRŽITELNOST - tu však nepředstaví jen v souvislosti s ekologií, ale v širším kontextu:

  • Představí koncept prodejny budoucnosti, bude se mluvit o lokálních potravinách, snižování nákladů, ale i digitalizaci.
  • Přiblíží již spuštěný dotační program Obchůdek 2021+, který připravilo MPO ČR právě na podporu udržení obchodu v obcích a regionech.
  • Chybět nebudou ani aktuální data společnosti NielsenIQ o tom, jak se změnil zákazník tradičního trhu v době (po)covidové.

Velmi přínosný bude náhled bývalého guvernéra ČNB Miroslava Singera, ředitele institucionálních vztahů a hlavního ekonoma Generali CEE Holding, na to, jaký vývoj ekonomiky můžeme očekávat v následujícím roce. Na přednášce nastíní predikci vývoje cen, inflace, nezaměstnanosti i to, jak se pandemie projeví na trhu ještě do budoucna...

Majitelé a pracovníci prodejen mají vstup zdarma. Registrujte se zde