Samoška: Obchod jako centrum komunity v obci

 

Když jsem byl malý, trávili jsme prázdniny u babičky na vesnici. A samozřejmě také chodili nakupovat do místní Jednoty. Vzpomínám si, že to nebylo jen o nakupování. Kolik drbů se například semlelo na schodech, když jsme čekali, až přivezou chleba. A při nákupu se samozřejmě zapojily i prodavačky. Prostě prodejna byla centrem nejen proto, že stála na návsi.

 
Intuitivní marketing zve na Samošku: Obchod jako centrum komunity v obci
 
Proto jsem rád, že tématem lednového kongresu Samoška, na kterém se sejdeme 21. až 22. ledna v Olomouci, je "Obchod jako centrum komunity v obci".


A tady je ochutnávka z programu Samošky:

První den už tradičně patří odpoledním návštěvám prodejen a společenskému večeru.

První vystoupení druhého dne pak obstará Ladislav Špaček. Jeho přednáška má název "Buďte místem, kam se lidé rádi vracejí". Potom dojde i na autogramiádu.

Lubomír Mechura ze společnosti Nielsen přinese pár čísel, jak se daří tradičnímu obchodu.

Na dotazy pak bude odpovídat Karel Havlíček, ministr průmyslu a obchodu.

Po obědě pak dojde na názory starostů i zástupce tradičních obchodníků. A bude se pokračovat ve dvou sekcích. V jedné na téma "Nebojte se investovat", ve druhé "logistika na tradičním trhu".

A na závěr nebude chybět tradiční tombola.

 Kompletní program najdete zde

Připomínám, že pro tradiční obchodníky je vstup zdarma. Tak doufám, že se na Samošce v hojném počtu sejdeme. Já tam určitě nebudu chybět, protože Intuitivní marketing je dlouhodobým mediálním partnerem. Registrace zde.


Užitečné? Podělte se i se svými přáteli:

Zaregistrujte se k odběru Intuitivních novin