Blog

Řetězce vás lákají do pasti, nedejte se

Řetězce vás lákají do pasti, nedejte seNastupujete rozhodující fotbalový zápas a soupeř vás vyzval, abyste zvolili stranu, kde vám svítí slunce do očí, vítr fouká proti vám a branka je viditelně větší. A vy bez mrknutí oka souhlasíte. Nesmysl, že? Souhlasím s vámi. Proč ale tolik tradičních obchodníků ochotně přijímá pravidla, která jim nadiktovaly řetězce, a ještě si myslí, že podle nich mohou vyhrát?

Nečekejte na zázrak a chytněte se příležitostí s potenciálem

Nečekejte na zázrak a chytněte příležitosti s potenciálemPovodeň. Muž se zachytil na střeše domu. Kolem plují hasiči a nabízejí mu, ať přeskočí na jejich loď. "Děkuji, ale mě zcela jistě zachrání Bůh." I podruhé a potřetí odmítne pomoc. Nakonec se utopí, přijde do nebe a ptá se naštvaně Boha: "Proč jsi mi nepomohl?" Bůh se podiví: "Vždyť jsem ti třikrát poslal hasiče". Možná i vy čekáte, až se stane nějaký pořádný zázrak.

Jak vyprávět marketingové příběhy

Jak vyprávět marketingové příběhy"Byla jsem na mateřské a potřebovala jsem si přivydělat. Tak jsem začala šít dětské tepláčky. Manžel mě v tom podporuje a jsme šťastní." Na podobné story malých podnikatelek a podnikatelů můžete často narazit na jejich webu v rubrice "Můj příběh". Ačkoliv jsou přesvědčeni o opaku, nikoho to nezajímá. Takové příběhy žije totiž většina lidí a není na nich nic zvláštního.

Cookie: Kdybych znovu začínal s podnikáním...

Cookie intuitivního marketingu: Kdybych znovu začínal s podnikáním...Síťový marketing buď milujete, nebo nenávidíte. Ještě jsem se nesetkal s nějakým skutečně neutrálním postojem. Ale aby se nezdálo, že rozum v tomto případě stojí úplně stranou, mám tu pro vás pár rozumných a praktických argumentů, proč bych si, kdybych začínal s podnikáním od nuly, nejraději zvolil síťový marketing. Najdete je v záznamu z mého webináře.

Jak si ochočit změnu

Jak si ochočit změnuČlověk je zvláštní tvor. Přežil jen díky tomu, že se dokázal přizpůsobit měnícím se podmínkám. Ale ze všeho nejvíc nesnáší změny a snaží se reakci na ně a přizpůsobení jim co nejdéle odkládat. Někdy si říkám, že je zázrak, že ještě existujeme. Zřejmě za to vděčíme těm lidem, kterým si většina zvykla nadávat, že pořád něco vymýšlejí, místo aby sedli na zadek a dali pokoj.

Zákazníci chtějí dělat správné věci, ale ne o nich přemýšlet

Zákazníci chtějí dělat správné věci, ale ne o nich přemýšletPrezentace Arta Silvermana zavinila, že ze dne na den klesl prodej popcornu v amerických kinech na nulu. Zjištění, že sáček oblíbené pochutiny obsahuje dvojnásobek doporučené denní dávky nasycených tuků, předvedl tak, že na stole před pytlík popcornu vyrovnal porci hemenexu, Big Mac a steak a prohlásil: "To vše obsahuje jeden střední sáček popcornu".

Značka je jako pralinka – lákavá a s náplní

Značka je jako pralinka – pěkná a s náplníPračlověk se napjatě rozhlížel. Pak uviděl svoji značku a usmál se. Značka ho dovede na mýtinu, kde včera našli spoustu šťavnatých bobulí, a ještě jich tam dost zůstalo. Dnes nebudou mít hlad… Proč mají dnešní zákazníci rádi značky? Ze stejného důvodu. Zbavují je námahy rozhodování. Není potřeba pracně přemýšlet, kde a co nakoupit. Stačí se řídit osvědčenou značkou.

Cookie: Skladníci nečtou Vergilia

Cookie: Skladníci nečtou Vergilia"Když jde o jídlo, BILLA myslí na vše," říká slogan nejnovější strategické kampaně řetězce. V jejím rámci hodlá nakrmit zákazníky statistikou. Představa, že nakupující zaujmou informací, podle které 78 % lidí dává přednost zdravé snídani, ukazuje na základní neznalosti. A to nemluvím o skutečnosti, že tyto údaje z výzkumů mají k realitě tak daleko, jako voda k vínu.

Cookie: Koníčky dělejte po práci, nejdřív si na ně vydělejte

Cookie: Koníčky dělejte po práci"Můj známý přišel o práci. Využil příležitosti a pustil se do řemeslné výroby, po které už dávno toužil. Jenže si nerozumí s internetem, tam mu tady dělám trochu reklamu. Nechcete někdo…" Asi vás nepřekvapí, že komentáře pod příspěvkem přetékaly potleskem a přáním mnoha úspěchů v podnikání. Přesto je to špatně a kdo to nevidí, úspěchu nikdy nedosáhne.

Stránky