Blog

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobci

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobciChcete-li prodat, nesmíte mluvit o sobě, ale o zákaznících. "Ani se na to video nepodíval, stěžoval si obchodní zástupce. "A když jsem začal povídat, jakou máme tradici, zarazil mě a zeptal se, co on s tím. Je to vůbec možné?" Evidentně ano. Zákazníci jsou totiž sobci a nemyslí na nic jiného než na svůj prospěch. Pokud chcete být úspěšní v prodeji, naučte se s tím počítat a pracovat.

Cookie: Jak za sebou zanechat stopu

Cookie intuitivního marketingu: Jak za sebou zanechat stopuCo byste chtěli, aby po vás zůstalo? Na hřbitově v jednom francouzském městě najdete prostý náhrobek. Je na něm jméno zesnulého, data a nápis: "Žil. Nikdo neví, proč". Obávám se, že toto by se dalo říct o mnoha dalších lidech. Žijí naprosto nezajímavý život. Jdou do práce, přijdou z práce, nají se, podívají se na televizi, usnou, probudí je budík, nasnídají se, jdou do práce…

Příběhy podnikatelů: Stačí přerovnat zboží a máte vyšší tržby

Příběhy podnikatelů: Stačí přerovnat zboží a máte vyšší tržbyVaši zákazníci nejsou hloupí. Jen potřebují napovídat. "Lidi jsou hloupí," oznámil mi Ladislav, majitel prodejny s potravinami. "Koupí si koření na grilování i špekáčky, ale uhlí si nevšimnou a pak za něj dají u benzinky dvakrát tolik." Zeptal jsem se, kde to uhlí má. "Přece tady," vedl mě dozadu. "Tady v koutě." Podivil jsem se, proč ho tedy nemá někde vpředu...

Nejlepší rozhodnutí? Hoďte si korunou

Nejlepší rozhodnutí podle intuitivního marketingu? Hoďte si korunouČísla za vás nerozhodnou. Věřte intuici. "Chcete-li se rozhodnout, jak začít nebo pokračovat v podnikání, udělejte si průzkum trhu, sežeňte co nejvíc informací z oboru, dejte všechna ta čísla do tabulek a analyzujte je." Správně? Kdepak. I když se tyto dobře míněné rady omílají pořád dokola, lidé se ve skutečnosti rozhodují úplně jinak. Jak se tedy rozhodovat?

5 nástrojů, díky kterým vám zákazníci ztrhají pokladny

5 nástrojů, díky kterým vám zákazníci ztrhají pokladnyZákazníci se ve většině případů nerozhodují rozumem. Je důležité vědět, jak tedy. "Prošel jsem všech 20 prodejen ve městě, zjištěné informace jsem si dal do tabulky a porovnal. Pak jsem šel tam, kde měli rohlíky s nejlepším poměrem hodnoty a ceny a dva jsem si koupil." Znáte někoho, kdo by se takto rozhodoval? Určitě ne, protože než by nakoupil, umřel by hlady. Jak se tedy...

Cookie: Nehledejte úspěch pod lampou, je úplně jinde

Nehledejte úspěch pod lampou, je úplně jindeÚspěch nenajdete tam, kde je to nejsnazší. Pozdní chodec uviděl muže, jak leze po kolenou pod lampou a něco hledá. "Ztratil jsem klíč od domu," odpověděl na otázku. A tak mu pomohl hledat. Když půl hodiny nic nenašel, zeptal se nedůvěřivě: "Opravdu jste ho ztratil tady?" Muž zavrtěl hlavou. "Ztratil jsem ho o kus dál, ale tady je na hledání vidět." Nehledáte také...

Úspěšná prodejna: Rozhýbejte to

Úspěšná prodejna: Rozhýbejte toKdyž víte jak na to a nejste pohodlní, dějí se zázraky. Prodejně starožitnictví se moc nedařilo. Majitelky se ale místo stěžování rozhodly zvýšit aktivitu. Začaly v obchodě promítat staré filmy, požádat besedy s kunsthistoriky a dalšími zajímavými lidmi. Zanedlouho se prodej navýšil o víc jak polovinu. Zázrak? Kdepak, znaly jednu důležitou zásadu lidského chování.

Cookie: Neohlížejte se, nebojte se a běžte kupředu

Cookie intuitivního marketingu : Neohlížejte se, nebojte se a běžte kupředuCesta vpřed je většinou lepší řešení, než se vracet. Na cestě z vrcholu riodejaneirské hory Corcovado, na kterém stojí známá socha Krista, řidič špatně odbočil a náš mikrobus se ocitl na hliněné cestě mířící do chudinské favely. Policejní espézetka jistě není nejlepším označením pro výlet do tohoto území, jenže nazpět to nešlo. Kola se smykala v blátě. Vyrazili jsme tedy kupředu...

Chcete na akcích prodělávat, nebo raději vydělávat?

Chcete na akcích prodělávat, nebo raději vydělávat?Na akcích můžete buď prodělávat, nebo vydělávat. Záleží na tom, je chytře k nim přistoupíte. Je to šílené. Polovinu všeho zboží nakupujeme ve slevě. Obzvlášť silně to pociťují supermarkety a hypermarkety řetězců. V místním malém Tescu jsem jen v oddělení čerstvé zeleniny a ovoce napočítal 21 slevových akcí. Jde o nemoc současného maloobchodu, ale co s ní?

Cookie: Občasný Opravník Oblíbených Omylů

Cookie intuitivního marketingu: Občasný Opravník Oblíbených Omylů - tentokrát o MLMNevím, jestli je to jen vlastnost Čechů, ale všiml jsem si, že čím méně našinec o něčem ví, tím víc o tom rozumuje a hodnotí to. A protože někteří lidé v dřívějším heslu "Psali to v Rudém právu, tak to musí být pravda" nahradili komunistické noviny internetem, tak se nesmysly šíří jedna radost a stávají se "pravdivými". A platí to i o síťovém marketingu, na který se dnes podíváme.

Stránky