Blog

Pádný důvod, proč mít vlastní web

Intuitivní marketing: Pádný důvod, proč mít vlastní web"Paní vedle u stolu se přidala na naši stranu a slečně "Elišce" vysvětlila, že opravdu smrdí. Takže vřele doporučuji si v OV raději zajít do ZOO, budete mít určitě krásnější zážitek a kulinářský určitě bude také lepší." Co to proboha je? Recenze nespokojeného zákazníka restaurace, zveřejněná na Google. A pěkná ukázka, jak to dopadá, když nemáte online informace o vás pod kontrolou.

Zítra už se bude zákazník vyvažovat zlatem

Miloš Toman Zítra už se bude zákazník vyvažovat zlatemBylo to tuším v roce 2009, kdy mi marketingový šéf jednoho řetězce řekl: "Zákazníci netouží po nějakých vztazích. Chtějí nakoupit a jít." Jakmile ale udeřila krize, bylo rázem všechno jinak. Nejen řetězce si uvědomily, že v době, kdy lidé šetří a omezují nákupy, má věrný zákazník cenu zlata a osobní kontakt s ním ho nejlépe dokáže přesvědčit, aby příště přišel zase.

Baťa věděl, na co zákazníci slyší

Baťa věděl, na co zákazníci slyšíNa dobovém snímku Jan Baťa oznamuje: Už nebudeme mít prodejny, ale domy služby. A dodává: "Jde o převrat vašeho nazírání na prodejnu a na službu zákazníkům." Od Baťů se můžeme vždycky něco přiučit a v současné situaci je to zvlášť užitečné. Na první pohled se zdá, že Baťa mluví jen o pedikúře, ale ve skutečnosti jde o víc. A to je zajímavé.

Cookie: Co teď dělat?

Cookie intuitivního marketingu: Co teď dělat?Když na mě dopadne nějaká rána nebo se objeví těžký problém, reaguji vždy stejně. Nejdříve se uzavřu, schoulím, mám ty nejčernější myšlenky a říkám si, proč zrovna mně se to muselo stát. Ale nejpozději druhý den ráno vstanu, zatnu zuby a pustím se do boje. Asi to máte podobně, takže teď cítíte, že je čas začít bojovat. Podívejme se, od čeho se odrazit.

Cookie: O zakopaných hřivnách a bohatnutí bohatých

Cookie intuitivního marketingu: O zakopaných hřivnách a bohatnutí bohatýchNejsem si jistý, jestli ten biblický příběh o hřivnách všichni znají, takže ho raději ve stručnosti převyprávím. Pán odjížděl na dlouhou cestu, a protože si nemohl majetek vzít s sebou, svěřil ho svým služebníkům. Jednomu dal do opatrování pět hřiven stříbra, druhému dvě a třetímu jednu. Dva služebníci se s nimi ihned dali do podnikání, třetí, ten s jednou hřivnou, ji zakopal.

Aktivní marketing: Užitečné rituály

Aktivní intuitivní marketing: Užitečné rituályMezi suvenýry, které mám na očích na pracovním stole, patří i kovová lžička. Jednu sobotu jsem ji bez velké námahy pořádně zkroutil. Pár hodin předtím, než jsem vydal na cestu po žhavých uhlících. Tehdy jsem si nejen posunul představu o svých možnostech, ale také pochopil, že v životě se nedá všechno prosazovat jen silou vůle. Někdy je lepší volnoběh.

Cookie: Jak si říct o 100.000 dolarů

Cookie intuitivního marketingu: Jak si říct o 100.000 dolarůKdyž byl Steve Jobs přinucen opustit Apple, založil počítačovou společnost NeXT. Jednou z jeho prvních starostí bylo logo. Oslovil Paula Randa a požádal ho o několik návrhů, ze kterých by si vybral. Ten mu odpověděl: "Nedělám návrhy. Připravím vám logo podle vašich potřeb, a vy mi zaplatíte 100.000 dolarů. Jestli chcete více možností, jděte za někým jiným."

Aktivní prodej: Je to na houby!

Aktivní prodej intuitivního marketingu: Je to na houby!Několikrát ročně nasajeme zamyšleně vzduch a začneme se zajímat, jestli rostou. Řeč je samozřejmě o houbách. Dokonce se říká, že Slované mají citlivost na jejich vůni v genech. Ať je to jak chce, pro mnohé z nás je představa hříbku vykukujícího z mechu neodolatelná. Ale všimli jste si někdy, že houbařské výpravy tak trochu připomínají nákup v samoobsluze?

Nástěnka vizí? Znám něco lepšího

Nástěnka vizí? Znám něco lepšíhoNástěnku vizí jsem měl asi dvakrát. Protože můj stůl stojí proti oknu, musel jsem ji pověsit na bok. Tam jsem ji viděl asi tak dvakrát za dobu její existence. A stejně jsem nevěděl, co s ní. Mám jezdit očima od obrázku k obrázku a říkat si "Jejda, ty hodinky bych tedy fakt chtěl. I auto."? Nebo upřeně zírat na nástěnku jako na jeden obraz? Naštěstí existuje lepší řešení.

Cookie: Existuje jedna reklama, které by lidé chtěli víc

Cookie intuitivního marketingu: Existuje jedna reklama, které by lidé chtěli vícOd roku 1993 se každoročně zveřejňuje výsledek výzkumu, který mapuje vztah Čechů k reklamě. Ani letos v něm nejsou nějaké překvapivé informace. Stejně jako dříve považuje většina lidí za svého nepřítele reklamní bloky v televizi. Roste však počet těch, kterým reklama pomáhá nakupovat. A hlavně je tu pořád jedna žádaná, ale nevyužívaná forma propagace.

Stránky