Blog

Jak příběh úspěchu proměnit ve skutečnost a změnit tak svůj život

Jak příběh úspěchu proměnit ve skutečnost a změnit tak svůj životCelý život vytváříme příběhy. Tak proč toho nevyužít k podpoře svého úspěchu? "Já jsem vás už určitě potkal," říká mi podnikatel. "Na jedné konferenci. Jsem si tím jistý." Jenže já na té akci nebyl. Jsem si tím také jistý. Kdo má tedy pravdu? Správná odpověď zní, že oba. Asi mi řeknete, že to není možné. Buď se to stalo, nebo ne. Jak se tedy může stát, že jsme každý zažili něco jiného?

Prodej nekončí zaplacením, kdo to neví, prodělá

Prodej nekončí zaplacením, kdo to neví, proděláKdy končí prodej? Později, než byste si možná mysleli. A je to důležité. Kupoval jsem knížku. Mladá prodavačka přehodila v puse žvýkačku, namarkovala cenu, pohodila na pult drobné nazpátek a pak upřela pohled kamsi pod strop. Přestal jsem pro ni existovat. Konec konců jsem svůj účel splnil, peníze byly v kase. Tak proč se dál namáhat? Jenže potřebujeme, aby se zákazník...

Cookie: Pryč ze svěrací kazajky sociálních sítí

Cookie intuitivního marketingu: Pryč ze svěrací kazajky sociálních sítíSnižujte závislost svého podnikání na sociálních sítích. Bude hůř. V Austrálii Facebook zrušil stránky vydavatelů i státních institucí v odvetě za to, že chtějí, aby platil za zprávy. Vám zase může bez vysvětlení zablokovat reklamní účet. A organický dosah postupně zredukoval natolik, že si bez placení ani neškrtnete. Je načase začít přemýšlet, jak se bez sítí co nejvíce obejít...

Cookie: Když schází trh, vytvořte si ho

Cookie: Když schází trh, vytvořte si hoKdyž chcete být úspěšní, musíte přimět lidi, aby váš byznys viděli jinak. A samozřejmě nejdřív sami sebe. Člověk, který naučil Američany čistit si zuby, nebyl zubní lékař. Dokonce ani neměl s medicínou nic společného. Claude C. Hopkins podnikal v reklamě. Jednoho dne přišel na návštěvu jeho přítel a požádal ho, aby mu vymyslel reklamní kampaň pro novou zubní...

Jak se nenechat připravit o úspěch

Jak se nenechat připravit o úspěchChytří lidé často nebývají úspěšní. Co za tím vězí a jak se této nástraze vyhnout? Že bratranci Veverkové vymysleli ruchadlo a zahájili tak revoluci v zemědělství, jsme se všichni učili ve škole. Už jste se ale asi nedozvěděli, že z toho nic neměli. Princip pluhu ukázali pár sousedům. Zdarma. Pak se k němu dostali němečtí továrníci a začali na ruchadle vydělávat miliony...

Originální strategie je nástroj na vydělávání peněz

Originální strategie je nástroj na vydělávání penězReklama musí být srozumitelná, dobře zaměřená a prodávat. Jinak je vyhazováním peněz. V roce 2004 přišel portál Centrum s reklamou o psu Bobikovi, který si rychle získal takovou oblibu, že jeho fanoušci dokonce zakládali kluby. Centrum.cz ovšem z této popularity moc nezískal. Hodně lidí se domnívalo, že jde o propagaci konkurenčního Seznamu, který měl…

Cookie: Jak dobrá i špatná rozhodnutí mění váš život

Cookie intuitivního marketingu: Jak dobrá i špatná rozhodnutí změní váš životJsou rozhodnutí, která změní váš život. Nebo nezmění, k vaší škodě. Je proto potřeba se umět rozhodnout. Firmu Apple Computer založili 1. dubna 1976 tři společníci: Steve Jobs, Steve Wozniak a také málo známý Ron Wayne. Ten totiž po několika dnech dostal strach z možného rizika (byl starší než jeho společníci a jako jediný měl nějaký majetek), a tak ze společnosti vystoupil. Dnes...

Pokud chcete prodat, dělejte marketing nerozumně

Pokud chcete prodat, dělejte marketing nerozumněLidé se rozhodují hlavně na základě instinktů a emocí. Když víte, jak to funguje, jste ve výhodě. Můžete dělat účinný marketing s nízkými náklady. Kdo rozhoduje o tom, co si koupíte? Někteří muži možná řeknou, že jejich manželky (a naopak). Děti budou hovořit o rodičích. Ale většina z nás si je jista, že nakupuje zcela svobodně. Jenže ve skutečnosti je to jinak…

Cookie: Co můžete stihnout za 30 měsíců

Cookie intuitivního marketingu: Co můžete stihnout za 30 měsícůPředstava, že se o nás stát postará, se rozplývá. Kdo tedy podá pomocnou ruku? Kdo asi? Čtyřicet procent kontrolovaných podnikatelů bude vracet příspěvky na mzdy. Jiní je ani nedostanou, protože neměli na odvody a tím pádem jsou mimo hru. Vždycky se najde nějaký předpis, který zhatí představu, že když přijde krize, je potřeba být pružný. Ale neplatí to jen pro stát…

Jak posílit věrnost zákazníků a vydělat na tom

Jak posílit věrnost zákazníků a vydělat na tomJak posílit věrnost zákazníků? Začněte s nimi mluvit jinak. Nedávno jsem stál ve frontě před pokladnou supermarketu Tesco. A z dlouhé chvíle jsem pozoroval, jak lidé ukazují svoji Clubcard kartu. Automatické pohyby jak u zákazníků, tak na straně pokladních. Má to ale háček. Stejně tak předkládají věrnostní karty třeba v Kauflandu nebo Penny. S tím se nemůžete...

Stránky