Blog

Cookie: Jak se nenechat předběhnout průměrnými

Cookie intuitivního marketingu: Jak se nenechat předběhnout průměrnýmiGreg Duncan, úspěšný a bohatý podnikatel řekl: "Pokud se neženete za výjimečností, dožene vás průměrnost." Být dohnán davem průměrných ovšem často znamená podnikatelský konec, v lepším případě živoření. Výjimeční mají více vzduchu na dýchání a nemusí se obávat ušlapání.
Jak se tedy zbavit průměrnosti a skutečně vyniknout? »

Příběhy podnikatelů: Jak vyhrát nad silnou konkurencí

Příběhy podnikatelů: Jak vyhrát nad silnou konkurencí"Už pomalu balím kufry," řekl mi Robert, majitel prodejny potravin. Společně jsme pozorovali, jak naproti přes ulici rychlým tempem roste nový supermarket. "Tady tomu nemám šanci konkurovat," dodal. "Tak nekonkurujte," odpověděl jsem. "A to mám naložit obchod na záda a jít tam, kde řetězce ještě nejsou?"
Poradil jsem mu něco lepšího »

Cookie: Jak oslovovat zákazníky, když to nepůjde po telefonu?

Cookie: Jak oslovovat zákazníky, když to nepůjde po telefonu?"Já se z toho po…," nadával prodejce. "Oni snad chtějí zakázat obchodování. Jak mám oslovovat zákazníky, když už to nejde ani telefonem?" Právě se dozvěděl, že od Nového roku už nebudou takzvané cold call, tedy volání bez vyžádání, možné. Po omezení e-mailů je to další hřebíček do rakve prodeje. Nebo ne?
Jak oslovit zákazníky, když se skoro nic nemůže »

Proč je důležité, aby vás zákazníci vnímali jako značku

Proč je důležité, aby vás zákazníci vnímali jako značkuOdborníci tlačili na Apple, že musí mít v portfoliu levný mobilní telefon, aby mohl konkurovat androidům. Tak vznikl plastový model iPhone 5c. Jenže to byl propadák. Pochybuji, že by tito experti museli zaplatit škody, ale můžeme si z toho vzít poučení a naslouchat jen těm, kteří se nejdřív zajímají, jak lidé danou značku vnímají.
Proč je vnímání značky důležité? »

Víte, co zákazníci chtějí, a dovedete jim to dát?

Víte, co zákazníci chtějí a dovedete jim to dát?Prodavač ukazoval zákaznici ty nejlepší (a samozřejmě i nejdražší) sekyry. Poněkud ho zarazilo, když se mu paní svěřila, že hlavně musí mít pěkné topůrko. A tak s převahou odborníka spustil přednášku o ergonomických vlastnostech nářadí. Jenže nakupující se už chystala k odchodu. Pak ho napadlo zeptat se, k čemu vlastně sekeru potřebuje.
Myslíte si, že víte, co zákazníci chtějí? »

Cookie: Jak prodávat aktivně a navýšit své tržby

Cookie: Jak prodávat aktivně a navýšit své tržbyS majitelem jsme procházeli mezi regály. Standardní prostředí prodejny potravin. "Je to jednoduché," říkal mi obchodník. "Lidi si vezmou, co chtějí, zaplatí a jdou. Prodavačky se dneska těžko shání a takto je to jednodušší." Zeptal jsem se ho, jak působí na zákazníky. Pokrčil rameny.
Když přejdete na aktivní prodej, nemusíte krčit rameny »

Jak sen o bohatství proměnit ve skutečnost

Jak sen o bohatství proměnit ve skutečnostJe docela možné, že Božena Němcová byla nemanželskou dcerou Dorothei, sestry paní kněžny z knihy Babička. Ona sama zřejmě měla podezření, že Panklovi nejsou jejími rodiči. Jen si to představte: Když strádala bídou, jistě nejednou snila, že mohla žít v přepychu na zámku.
Ale víte, že se to možná týká i vás? Kde byste vy mohli žít, kdyby… »

Jak využít chybu konkurence a udělat dobrý obchod

Jak využít chybu konkurence a udělat dobrý obchod"Byla už tady vaše konkurence," řekl mi zákazník, když jsme se posadili ke stolu. "Hrozně vás pomlouvali. Tak jsem si říkal, co na vás asi je, že se vás tak bojí? Proto jsem vás pozval." Zakázku jsem získal. Konkurenční firma totiž udělala chybu. Pojďme se podívat, co bylo špatně a jak...
Konkurence vás totiž může porazit vaší vlastní vinou »

Stránky