Ing. Miloš Toman

 

V roce 2003, kdy už jsem měl za sebou více jak desetiletou praxi podnikání v maloobchodě a ve službách, jsem napsal knihu Intuitivní marketing, která změnila tvář českého a slovenského podnikání. Byla to první česká knížka, jež radila něco jiného, než sestavit libovolně velký tým marketérů a dát jim milionový rozpočet..

 
Ing. Miloš Toman
 
Koncepce, kterou jsem v ní popsal, se dnes vyučuje na vysokých školách (jako jediná toho druhu od českého autora), ale především ji používají tisíce malých a středních podnikatelů. To proto, že místo na penězích a nákladných marketingových nástrojích je založena na nápadech, upřímném vztahu k zákazníkům a hlavně – na intuici.

Na první knihu navázaly další (Intuitivní reklama a v roce 2016 Intuitivní marketing pro 21. století), a také jediná kniha, která se zabývá tradičním maloobchodem s názvem Jak zvládnout maloobchod.

Za ty roky, co se naplno věnuji podpoře malého a středního podnikání, jsem se stal expertem na intuitivní marketing a důkazem toho je i tento web.

Můžete se se mnou setkat například na konferencích pořádaných zejména společností ATOZ (SAMOŠKA, ČERPAČKA, HOREKA 112) a také v publikacích, které vydává (blog na webu Zboží&Prodej). Moje biografie je zařazena v prestižní encyklopedii Who is...(v České republice).


V kostce:

  • Napsal jsem už 8 úspěšných knih
  • Patřím mezi přední odborníky na malé a střední podnikání a jsem expertem na intuitivní marketing
  • Moje biografie je zařazena v prestižní encyklopedii Who is...(v České republice).
  • Intuitivní marketing je na Wikipedii


Pomáhám malým a středním podnikatelům snižovat náklady

Celý život se zabývám řešením nejdůležitější otázky: Jak podnikat a dělat dobrý marketing, a přitom ušetřit na nákladech? Odpovědí je moje IM+ Strategie úspěchu.

 Více o intuitivním marketingu a jak ho využít