Prosperujte v podnikání

Prosperujte v podnikání - dělejte marketing jinak

Nejste plně spokojena nebo spokojen s výsledky svého podnikání?

V Česku podniká milion lidí. Většina z nich v oborech, kde je nával. Tak velký, že až na výjimky se všichni sotva uživí. V době, kdy se konkurence zostřuje, je to průšvih. Těm průměrným to vyhovuje. Chcete-li ale být úspěšnější než oni, vystupte z davu a podívejte se na své podnikání jinak.

 
Problémem není, co děláte a jak to děláte, ale že to možná stejně dělá spousta vašich konkurentů. Starý přístup říká, že když tak podnikají všichni, je to jistě správné. Nový přístup říká, že když nebudete podnikat jinak než všichni ostatní, nikam nedojdete.

Starý přístup říká, že je potřeba mít dobré zboží a s dobrou kvalitou za dobré ceny. To je vám ovšem k ničemu. Nebo znáte někoho, kdo má předražené, špatné zboží mizerné kvality? Nový přístup k podnikání tedy vyžaduje mít:

  • dobré zákazníky
  • dobrou kvalitu komunikace a vztahů s nimi
  • výhody pro zákazníky

A samozřejmě i to dobré zboží a s dobrou kvalitou za dobré ceny. Nové podnikání je o zákaznících, ne o zboží. Co tedy dělat? Začněte hned pracovat se zákazníky.

Chcete vědět, co udělá ze zákazníků rozhodující faktor vašeho podnikatelského úspěchu? Odpověď najdete v mé Strategii úspěšného podnikání s radami a návody (viz 30 dovedností, které vystřelí vaše tržby vzhůru), spojenými s kvalitním Benefit programem pro dlouhodobou péči o zákazníky, komunikaci s nimi a aktivním prodejem. Podívejte se na video:

 
Ale to je jen základní informace o Benefit programu. Vy dostanete mnohem víc v podobě informací, rad a návodů, jak zvýšit konkurenceschopnost, prosperovat a navýšit tržby. Podívejte se na podrobnosti, stáhněte si brožuru o Strategii úspěšného podnikání:

Chci podrobnější informace o Strategii úspěšného podnikání:

Informace o nakládání s osobními daty zde