Tím největším problémem není, co děláte a jak to děláte, ale že to tak dělá spousta vašich konkurentů. Starý přístup říká, že když tak podnikají všichni, je to jistě správné. Nový přístup říká, že když nebudete podnikat jinak než všichni ostatní, konkurence vás sežere. Protože vždycky se najde někdo silnější. Chcete tedy bečet s ovčím stádem, nebo být v podnikání chytrou liškou?
Starý přístup říká, že je potřeba mít dobré zboží a s dobrou kvalitou za dobré ceny. To je vám ovšem pro kočku. Nebo znáte někoho, kdo má předražené, špatné zboží mizerné kvality? Nový přístup k podnikání tedy vyžaduje mít:
- dobré zákazníky
- dobrou kvalitu komunikace a vztahů s nimi
- výhody pro zákazníky
A samozřejmě i to dobré zboží a s dobrou kvalitou za dobré ceny. Nové podnikání je o zákaznících, ne o zboží.
Co dělat? Začněte hned pracovat se zákazníky. Poradím vám jednu věc, která ve starém podnikání vypadá hloupě, ale v novém dává smysl: Představte si zákazníka jako dědečka, který vám splní přání. Když…
Chcete vědět, co udělá ze zákazníků rozhodující faktor vašeho podnikatelského úspěchu? Řeknu vám to. Zaregistrujte se nezávazně a bezplatně v Klubu aktivních podnikatelů a budete mít informace z první ruky.