Jak zvládnout maloobchod

 

Jakou cestou se má vydat menší obchodník, aby jeho prodejna vydělávala a neohrožovala ho konkurence globálních řetězců? Měli byste vědět, že jejich napodobování vám nemůže přinést úspěch. Řetězce budou mít vždy větší prodejny, více zboží a nižší ceny. Tato kniha vám ukáže, jak na to jít chytře a využít přednosti menších podnikatelů.

 
Kniha Jak zvládnout maloobchod od Miloše Tomana
 
Tato kniha vám představí celou paletu nástrojů, které velké firmy neumí používat, ale vy je snadno zvládnete. Od propojení samotného prodeje s internetem a moderní komunikací, přes odstraňování bariér, které zákazníkům brání v nákupu, až po vrchol, jímž je aktivní prodej. Po přečtení této knihy budete vědět, jak z vaší prodejny udělat místo, které konkurence nedokáže napodobit.

Co vám kniha přinese:

  • Zjistíte, jak jednoduchou změnou přístupu k zákazníkovi dosáhnete vyššího obratu a současně ušetříte na reklamě.
  • Naučíte se upravit prodejnu tak, aby do ní zákazníci rádi, ve větším počtu a častěji přicházeli.
  • Naučíte se pracovat s cenami, efektivně využívat akce propagovat v souvislostech.
  • Získáte návod, jak aktivně prodávat a trénovat v tom prodavače.
  • Budete umět pracovat s věrnými zákazníky a tím zvýšíte svůj obrat.
  • Zjistíte, jak propojit kamenný obchod s internetem

Řekli o knize:

Kéž by si tuto knihu přečetli všichni ti, kteří prodejny vedou, vlastní či provozují! Za ty roky, po které dělám rozhovory s lidmi kolem maloobchodu a píši články o in-store komunikaci, jsem dospěla ke stejnému názoru jako Miloš Toman - že lidský faktor prodeje je největším úskalím našich obchodů. V designu, technologiích a umu jsme rychle dohnali rozvinutý kapitalistický svět, ale stále mě udivuje, že se tématem lidského přístupu málo zabýváme.

To je také důvod, proč shledávám tuto knihu jako ojedinělou a úžasně přínosnou. Autor knihy naprosto čtivým jazykem popisuje úskalí prodeje, ale hlavně pomocí příkladů úspěšných inspiruje a nevtíravě radí.

Právě pasáže "Pamatujte si:" jsou tím, co by si měli obchodníci a prodávající stále připomínat. Rozhodně knihu osobně doporučím všem známým i neznámým obchodníkům, se kterými se ve své praxi setkávám, protože věřím, že je v ní právě to, co může českým prodejnám hodně pomoci.
Blanka Machková, šéfredaktorka odborného časopisu IN STORE Marketing

Co Vás v hypermarketu nenaučí? To mě napadlo jako parafráze knihy o marketingu "Co vás na Harvardu nenaučí", když se mně do ruky dostala tato publikace, která výjimečně srozumitelným způsobem poskytuje návod, jak "zvládnout maloobchod" a vydělávat peníze, které u vás zákazník utratí rád.
Vladimír Hrdonka, nezávislý poradce nejen pro maloobchod

Podívejte se na ukázku z knihy