Knihovna

Superzákazník

Intuitivní marketing: Kniha Superzákazník od Eddieho YoonaKaždá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Nebo si můžeme připomenout Nokii v podobné situaci. Moje víra však prameni ze superzákazníků - říká autor knihy Superzákazník Eddie Yoon.

Desatero boháče

Desatero boháče - Marcela HrubošováDěpold Czernin, příslušník starobylé české šlechty, řekl, že nejbohatší rody světa učí své děti toto: "Nikdy si nepůjčuj! Každou korunu se snaž investovat s užitkem! Nešetři, peníze se musí točit!" Nemusíme se nutně koupat v penězích, ale měli bychom v dospělosti zabezpečit sebe a své rodiny a uchovat si přitom vlastní svobodu. Nejsme dnes už ničí otroci, nevolníci ani poddaní a nenarodili jsme se proto, abychom od rána do večera pracovali...

100+1 tipů, jak vylepšit prodejnu

100+1 tipů, jak vylepšit prodejnu a zvýšit prodejProdejna pizzy, která měla prosklenou celou přední část, přesto neprosperovala. Uvnitř totiž bylo šero a kolemjdoucí dovnitř neviděli. Prosklení tak ztrácelo smysl. Stačilo však pořádně rozsvítit a situace se změnila. Tržby narostly o více jak 20 %. Majitel samoobsluhy, přestože jsem ho od toho zrazoval, nechal zrušit pekárnu na prodejní ploše, která šířila vůni čerstvého pečiva. Projevilo se to na poklesu tržeb...

Před-svědčování

Před-svědčování - Robert CialdiniSvůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy - 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích - byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé.

Ne! Já nic nechci!

Ne! Já nic nechci! Jan LaiblMůže se stát dobrým obchodníkem každý? Kdo je to vlastně dobrý obchodník? Co stojí za tajemstvím úspěšných obchodů? "Na začátku své kariéry obchodníka jsem si neuměl na tyto a další otázky odpovědět. Neměl jsem tušení, co tato profese obnáší. Kývl jsem na nabídku stát se obchodníkem a říkal si, že to zvládnu. Vydal jsem se na cestu do neznáma. A musím přiznat, že začátky byly krušné, říká autor knihy Jan Laibl.

Stránky