Intuitivní marketing
Ano, dělat marketing s velkým rozpočtem sice může být i věda, ale rozhodně to není žádné velké umění. Jsou-li ovšem vaše finanční zdroje omezené - a to je v případě malých a středních podniků pravidlem - nezbývá vám, než se opřít o zdroje jiné - o vlastní důvtip, nápaditost a také - o intuici, jak říká konzultant a podnikatel Miloš Toman, autor knihy Intuitivní marketing, jenž se zásadami intuitivního marketingu ve své vlastní podnikatelské praxi řídí již déle než deset let.
V knize ukazuje, jak rozvíjet tuto schopnost "vcítit" se do zájmů a potřeb zákazníka a navázat se zákazníkem osobní a upřímný vztah, a provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu.
Řekli o knize:
Kniha Intuitivní marketing učí podnikatele myslet jiným způsobem a hledat netradiční a hlavně levné cesty k zákazníkovi. Pokud tedy nezaměstnáváte stovky pracovníků a váš rozpočet na marketing se nemůže vyrovnat známým gigantům a značkám, nemusíte ještě zoufat. Budete-li ctít zásady intuitivního marketingu, můžete získat nové zákazníky efektivněji a snáze než vaše konkurence. (R. Hasalík, RobertNemec.com )
Čtvrtá nejprodávanější kniha z oboru ekonomické literatury - bestseller Vltavy - duben 2006 (Vltava)
Kniha Intuitivní marketing se snaží ukázat, jak rozvíjet tuto schopnost "vcítit" se do zájmů a potřeb zákazníka. (Marketing & Media) Top 10 nejprodávanějších knih v nakladatelství Management Press za březen 2003 - 5. místo Intuitivní marketing (Management Press) Odporúčame! (Knihkupectví Martinus, SR) Netradiční pohled na možnosti, jak ovlivnit marketingové úspěchy především menších firem... (iStrategie) TOP 10 internetového knihkupectví Vltava - Marketing: Intuitivní marketing - 1. místo 19.5.2003 (Vltava) Tomanova kniha v sebe v dobrom zmysle nesie pečať regiónu, v ktorom vznikla, čím sa odlišuje od väčšiny západných publikácií tohto typu. Sotva by sme v nich našli strašidelné príbehy z postkomunistického sveta, kde sú predavači neochotní a mrzutí, alebo kde sa konkurencia ešte stále berie ako veľké nebezpečenstvo, a nie ako prirodzený stav. (M. Gregorová, Hospodárske noviny)
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.