Jak zaujmout hned na poprvé

 

Tato kniha vám ukáže, jak spolehlivě zaujmout zákazníky, i když jsou zaplaveni informacemi. Každou minutu útočí na lidi tisíce informací. V té záplavě je velmi těžké se na něco soustředit. Přesto mají některá sdělení evidentní úspěch. Čím to je? Dobří marketéři jsou struční, odkazují na známé věci - a nenechají se strhnout požadavkem na maximální objektivitu. Popis "Pomelo je přerostlý grapefruit se silnou měkkou slupkou" sice není přesný, ale srozumitelný ano.

 
Jak zaujmout hned na poprvé
 
Za neschopností zaujmout často stojí tzv. "kletba vědění". Představa, že musíme podat přesné a vyčerpávající informace. Ty ovšem zajímají jen málokoho. Mistři na to jdou opačně.

V několika částech své celosvětově úspěšné příručky seznamují autoři posluchače s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku, poučku nebo zprávu plnou člověku nicneříkajících pojmů.


Vaším prvním úkolem při komunikaci je získání pozornosti.

Někdo k tomu používá svou silnou autoritu. Ve většině případů si však pozornost nemůžeme vynutit, musíme ji upoutat. A to je mnohem obtížnější. Jak to tedy udělat, aby naše sdělení bylo jasné? Proč tedy některé nápady, myšlenky nebo informace zaujmou a jiné nikoliv? Zkuste si poslechnout tuto audioknihu a budete minimálně vědět, proč tomu tak je. V lepším případě naleznete inspiraci, nové nápady a naučíte se psát a prezentovat své myšlenky tak, aby nezapadly ale naopak zaujaly co největší počet lidí.

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat dobré podnikání a marketing, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde