Mysli jako Zuckerberg

 

Pokud by Facebook byl státním útvarem, byl by třetí největší zemí světa. Na stránky Facebooku připadá každá sedmá minuta času, který uživatelé internetu dohromady stráví v prostředí on-line. Nemůže být pochyb o tom, že tento výtvor Marka Zuckerberga mění svět, a to doslova.

 
Mysli jako Zuckerberg
 
Facebook sám zásadně změnil způsob, jakým více než jedna sedmina světové populace komunikuje, navazuje vzájemné vztahy a získává informace.

Provozujete-li svůj podnik či teprve plánujete jeho založení, pravděpodobně si kladete tutéž otázku, kterou si kladou vedoucí pracovníci organizací po celém světě: V čem spočívá tajemství podnikatelského úspěchu Marka Zuckerberga?

Patříte k těm asi 5 % lidí, kteří dokáží rozpoznat dobrou výzvu a reagovat na ni? Pokud ano, pak jsou tyto informace také pro vás.

Odpověď je konečně zde. Kniha americké autorky Ekateriny Walter Mysli jako Zuckerberg (s podtitulem Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook ji v překladu Ireny Grusové vydává nakladatelství Management Press) zkoumá pět principů, na nichž je založen meteorický vzestup Facebooku, a předkládá je v podobě prakticky použitelných poučení, která lze uplatnit v jakékoli organizaci, v každém odvětví. Autorka, sama významná průkopnice v oblasti podnikatelského zhodnocování sociálních sítí, ve své přelomové knize odkrývá pět „tajemství“ firmy Facebook, jimž jsou také věnovány jednotlivé kapitoly knihy.


Dobré? Sdílejte na sociálních sítích: