Mysli jako Zuckerberg

 

Pokud by Facebook byl státním útvarem, byl by třetí největší zemí světa. Na stránky Facebooku připadá každá sedmá minuta času, který uživatelé internetu dohromady stráví v prostředí on-line. Nemůže být pochyb o tom, že tento výtvor Marka Zuckerberga mění svět, a to doslova.

 
Mysli jako Zuckerberg
 
Facebook sám zásadně změnil způsob, jakým více než jedna sedmina světové populace komunikuje, navazuje vzájemné vztahy a získává informace.

Provozujete-li svůj podnik či teprve plánujete jeho založení, pravděpodobně si kladete tutéž otázku, kterou si kladou vedoucí pracovníci organizací po celém světě: V čem spočívá tajemství podnikatelského úspěchu Marka Zuckerberga?

Odpověď je konečně zde. Kniha americké autorky Ekateriny Walter Mysli jako Zuckerberg (s podtitulem Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook ji v překladu Ireny Grusové vydává nakladatelství Management Press) zkoumá pět principů, na nichž je založen meteorický vzestup Facebooku, a předkládá je v podobě prakticky použitelných poučení, která lze uplatnit v jakékoli organizaci, v každém odvětví. Autorka, sama významná průkopnice v oblasti podnikatelského zhodnocování sociálních sítí, ve své přelomové knize odkrývá pět „tajemství“ firmy Facebook, jimž jsou také věnovány jednotlivé kapitoly knihy.


Užitečné? Podělte se i se svými přáteli: