Nová Strategie modrého oceánu

Nová Strategie modrého oceánuNezáleží na tom, jestli působíte v malém startupu, který se potýká s nedostatkem finančních prostředku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických překážek. Kniha ukáže úplně každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonečného soupeření a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého růstu. Světové proslulí profesoři W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy změnili svět mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebříčcích nejprodávanějších knih po celém světě déle než 100 týdnů.

Prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla přeložena do 44 jazyku. Především se ale stala počátkem nové "revoluce" v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu přicházejí autoři s dalším průkopnickým dílem, které opět muže výrazně ovlivnit podnikatelské myšlení.

"Jak se odlišit od ostatních a stát se tak nepostradatelným pro své zákazníky."

Možná máte pocit, že nejen tato kniha, ale i strategie jako taková jsou něco, co může být užitečné jen velkým společnostem. Ale to je omyl. Každá firma, každý živnostník musí mít strategii, jestliže chce přežít na trzích přeplněných konkurencí. Dnes se všechno jen těžko prodává," řekl nedávno jeden pěstitel zeleniny, kterému odběratel vypověděl kontrakt. Přitom od svého zákazníka věděl, co by měl udělat, aby naplnil jeho požadavky a byl pro něj jedinečným dodavatelem bez konkurence. A o tom je kniha Nová Strategie modrého oceánu: Jak se odlišit od ostatních a stát se tak nepostradatelným pro své zákazníky.

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.