Přesvědčování. Umění dosáhnout svého

Přesvědčování. Umění dosáhnout svého „Nechte mne kdekoli nahého a bez prostředků a do večera budu mít šaty, jídlo, střechu nad hlavou a jistotu, že si obstarám dostatek prostředků na to, abych dosáhl svých cílů. Proč? Protože přesně vím, jak přesvědčit lidi, aby dělali to, co od nich potřebuji a co může být ku prospěchu nám oběma,“ tvrdí ve svém bestselleru Přesvědčování. Umění dosáhnout svého (Management Press) známý konzultant, podnikatel a marketingový génius Dave Lakhani.

Přesvědčování je umění, které je nutno trénovat a neustále si je prohlubovat. Je to „tanec s promyšlenou choreografií“, jehož se účastníte vy a osoba, kterou se snažíte přesvědčit. Touto choreografií se rozumí pochopení skutečných přání a tužeb přesvědčované osoby a poskytnutí informací takovým způsobem, jenž je s těmito jejími přáními a tužbami v souladu. I ten druhý by měl mít dobrý pocit z toho, že se nechal přesvědčit, aby se na něco podíval z vašeho hlediska nebo to udělal po vašem.

žárovkaChcete patřit mezi nejlepší a mít odpovídající příjmy? Chcete si splnit své sny bez dlouhého čekání? Pusťte se do práce, která ukáže, co ve vás je. Pomáhejte více jak 1.000.000 podnikatelům vydělávat a vydělejte tím také. Využijte této šance a přijdete se k nám!

Kniha "Přesvědčování. Umění dosáhnout svého" nabízí návod na to, jak lze dosáhnout co největší přesvědčivosti. V úvodních kapitolách na praktických příkladech ukazuje rozdíl mezi přesvědčováním a manipulací, jež se svou podstatou vždy soustřeďuje na výsledek důležitý pro toho, kdo se manipulace dopouští. Opravdové přesvědčování oproti manipulaci usiluje o dosažení stavu, z něhož by těžili všichni zúčastnění. Je založeno na pravdivosti, čestnosti, otevřenosti a schopnosti „vyprávět“ poutavý příběh, který zaujme ty, které chcete přesvědčit, a splní jejich očekávání. Následující kapitoly se zaměřují na klíčové techniky a zásady přesvědčování, jako jsou přenos vlivu a věrohodnosti, „vyprávění“ příběhů, působení kouzla osobnosti, schopnost být ideovým vůdcem či schopnost získat si v určité skupině výlučné postavení. V závěru publikace pak autor pomocí tzv. rovnice přesvědčování na základě výše uvedených technik demonstruje, jak každou z nich použít, abyste ostatní získali na svou stranu.

V byznysu je přesvědčování klíčem k úspěšnému dovršení prodeje, ke všem marketingovým aktivitám a předpokladem jakéhokoli vyjednávání. Přestože je kniha určena především manažerům a podnikatelům, techniky přesvědčování, které nabízí, lze bezezbytku aplikovat i v osobním životě. Knihu by si měl přečíst každý, kdo se chce stát opravdovým mistrem v přesvědčivosti – počínaje uměním komunikovat a konče oblékáním a řečí těla.

  Komentáře: Dosáhnete vždy svého?

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.
 

Využijte tyto užitečné nástroje: