Prodej, nebo prodají tobě

 

V této knize se dočtete, že prodej je základem naší civilizace. A zjistíte, jak ho dělat tak, aby byl i základem vaší podnikatelské existence. Časopis Forbes zařadil autora této knihy mezi 25 nejvlivnějších osobností roku 2017. Čím si to Grant Cardone zasloužil? Přesně tím, co popsal v této knize. A řekl bych, že v oblasti prodeje jsme ji už dlouho potřebovali. Není totiž žádným z těch autorů, kteří všem přitakají a každému přiznávají jeho pravdu. Jejich vinou jsme se ostatně pomalu začali stydět, že vůbec prodáváme.

 
Prodej, nebo prodají tobě Grant Cardone
 
Nejde jen o zboží. Chceme-li získat zaměstnání nebo vstoupit do manželství, musíme se umět prodat.


Úspěch je povinnost, říká Cardone

Na mě Grant Cardone nejvíce zapůsobil názorem, že úspěch je povinnost, odpovědnost a závazek. To je svěží závan vzduchu tam, kde jsme si zvykli mluvit o byznysu, úspěchu a bohatství se sklopenými očima a potichu, aby nás neslyšel někdo z těch osvícených a duchovně vyspělých lidí, kteří si místo práce užívají života. Ano, Grant Cardone mluví o práci. Koho to nezajímá, může si najít jiné vhodné čtení. Ale pevně věřím, že nás zůstalo ještě dost, kdo se nebojí jít za svými velkými sny.

"Úspěch je povinnost, odpovědnost a závazek."

Jak už jsem řekl, autor je přesvědčen, že celý náš život není ničím jiným než prodejem. A to prodejem za provizi. Pracovní místo, manželství a děti, zdraví, to všechno jsou odměny za to, jak dobře jsme se dokázali prodat. Lidé, kteří mají o prodeji nízké mínění, většinou nejsou úspěšní ani v ostatních oblastech života, protože si neuvědomují, že v podstatě jde o totéž jako v obchodě.

"Pokud chcete zbohatnout, naučte se prodávat," říká Grant Cardone. A to profesionálně. Na rozdíl od amatéra totiž profesionál předvídá výsledky své činnosti. Jinak řečeno, dělá to, co vede k výsledkům, jaké očekává. Zní to logicky? Samozřejmě, teď se jen naučit, jak na to. Autor považuje za první krok "závazek a odhodlání". Najděte si to, co opravdu chcete dělat a věnujte se tomu na 100%. Ne méně. Zavažte se k tomu. Závazek vám v žilách rozproudí novou krev, změní vaše zvyky, vystupování i mluvu.


Nejdříve prodejte sami sobě

Pak prodejte produkt sami sobě. Všimli jste si, jak prodejci často nevěří tomu, co prodávají? Jak mluví o tom, že zákazníci nemají o zboží zájem, protože je drahé, málo kvalitní, horší proti konkurenci? Ve skutečnosti jsou oni ti první, kteří k němu nemají důvěru. Jak ho potom mohou prodat? Jak mohou coby profesionálové předvídat vývoj prodejního jednání?

A tak Grant Cardone prochází jednu důležitou podmínku úspěšného prodeje za druhou. Pokaždé si můžete říci, že to už znáte a pokaždé vás přesvědčí, že jsou buď vaše znalosti nedostatečně, nebo jste ve skutečnosti nevěděli, o čem je řeč. Knih o prodeji jsem už přečetl desítky a řada z nich určitě nebyla špatná, ale tuto řadím na první místo. Nejen pro výstižnost a přitom stručnost (všechno se vešlo na necelých 250 stránek), ale také pro schopnost nadchnout.  Prodej, nebo prodají tobě je skvělá investice.

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat dobré podnikání a marketing, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde