Staňte se značkou!

Staňte se značkou!  "Osobní branding" jako pojem i jako aktivní, systematický a cílevědomý přístup k rozvoji vlastní kariéry v poslední době získává stále větší pozornost i v českém prostředí, a to pochopitelně nejen v prostředí showbyznysu a mediální tvorby. Mít silnou osobní značku - dokládá americká konzultantka Catherine Kaputa ve své knize Staňte se značkou! - znamená mít větší vliv na vlastní profesní osud.

Lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat.

Kniha s výmluvným podtitulem "Osobní branding aneb Jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch", jejíž české vydání připravilo nakladatelství Management Press, zasvěcuje čtenáře do "tajů" strategického osobního brandingu a krok za krokem pomáhá s vypracováním akčního plánu rozvoje jedinečné osobní značky, abyste dokázali vytěžit co nejvíce ze svého nejdůležitějšího zdroje - ze sebe samých.

  Komentáře: Je osobní značka nutností, nebo přechodnou módou?

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.