V obklíčení idiotů

 

Podtitul této knihy říká, že jde o vtipného průvodce vaší komunikací s šéfy, kolegy, přáteli či příbuznými, Chybí mi tam zákazníci. Právě při jednáních s nimi jsem tuto barevnou typologii dávno používal a používám. Umožňuje totiž každému sdělovat informace ve formě, kterou vyžaduje, jinak vás přestane poslouchat. A hlavně se pouhé čtyři typy snadno pamatují.

 
V obklíčení idiotů
 
Máte někdy pocit, že vůbec nechápete chování a reakce lidí kolem vás? Jak je možné, že s některými se dá snadno dohodnout, zatímco jiní jsou už od pohledu potížisti?

Švédský bestseller, jehož se ve světě prodalo již přes 1 milion výtisků, popisuje čtyři základní typy chování, které ovlivňují způsob komunikace a vnímání lidí navzájem. Červení, Žlutí, Zelení a Modří. Autor vám s humorem a nadhledem vysvětlí, jak jednotlivé typy rozpoznat a díky tomu pak s nimi i bezproblémově komunikovat.

Jeho průlomová metoda změní váš pohled na lidi kolem vás i na vás samotné, a umožní vám lépe pochopit, proč se někteří lidé chovají tak, jak se chovají. Prostě - po přečtení této knihy už dokážete vyjít téměř s každým.