Maloobchod

Příběhy podnikatelů: Stačí přerovnat zboží a máte vyšší tržby

Příběhy podnikatelů: Stačí přerovnat zboží a máte vyšší tržbyVaši zákazníci nejsou hloupí. Jen potřebují napovídat. "Lidi jsou hloupí," oznámil mi Ladislav, majitel prodejny s potravinami. "Koupí si koření na grilování i špekáčky, ale uhlí si nevšimnou a pak za něj dají u benzinky dvakrát tolik." Zeptal jsem se, kde to uhlí má. "Přece tady," vedl mě dozadu. "Tady v koutě." Podivil jsem se, proč ho tedy nemá někde vpředu...

5 nástrojů, díky kterým vám zákazníci ztrhají pokladny

5 nástrojů, díky kterým vám zákazníci ztrhají pokladnyZákazníci se ve většině případů nerozhodují rozumem. Je důležité vědět, jak tedy. "Prošel jsem všech 20 prodejen ve městě, zjištěné informace jsem si dal do tabulky a porovnal. Pak jsem šel tam, kde měli rohlíky s nejlepším poměrem hodnoty a ceny a dva jsem si koupil." Znáte někoho, kdo by se takto rozhodoval? Určitě ne, protože než by nakoupil, umřel by hlady. Jak se tedy...

Úspěšná prodejna: Rozhýbejte to

Úspěšná prodejna: Rozhýbejte toKdyž víte jak na to a nejste pohodlní, dějí se zázraky. Prodejně starožitnictví se moc nedařilo. Majitelky se ale místo stěžování rozhodly zvýšit aktivitu. Začaly v obchodě promítat staré filmy, požádat besedy s kunsthistoriky a dalšími zajímavými lidmi. Zanedlouho se prodej navýšil o víc jak polovinu. Zázrak? Kdepak, znaly jednu důležitou zásadu lidského chování.

Chcete na akcích prodělávat, nebo raději vydělávat?

Chcete na akcích prodělávat, nebo raději vydělávat?Na akcích můžete buď prodělávat, nebo vydělávat. Záleží na tom, je chytře k nim přistoupíte. Je to šílené. Polovinu všeho zboží nakupujeme ve slevě. Obzvlášť silně to pociťují supermarkety a hypermarkety řetězců. V místním malém Tescu jsem jen v oddělení čerstvé zeleniny a ovoce napočítal 21 slevových akcí. Jde o nemoc současného maloobchodu, ale co s ní?

Na co a jak se zákazníků ptát, abyste víc vydělali

Na co a jak se zákazníků ptát, abyste víc vydělaliSprávnými otázkami zvýšíte prodej. Dokonce i na dvojnásobek původních tržeb. Nejčastěji používaná otázka za pultem prodejny je " A co ještě?". Jistě chápete, že to není zrovna nejlepší způsob, jak zákazníka přimět, aby přemýšlel o vaší další nabídce a případně i koupil něco navíc. V podstatě se ho ptáte, co ještě má v hlavě nebo na papírku připravené...

Stránky