Internet zvýší tržby v kamenné prodejně

Internet je dobrý pomocník obchodníkaVztahy mnoha maloobchodníků a internetu nejsou zrovna vřelé. Ne že by nepoužívali e-mail nebo si občas nenašli něco na Googlu, ale v souvislosti se samotným prodejem je jejich postoj spíše chladný. Mnozí majitelé kamenných obchodů v něm - lépe řečeno v internetových prodejnách - vidí spíše nepříjemnou až nekalou konkurenci. Zákazníci si podle jejich zkušeností nejdříve prohlédnou zboží u nich a pak si ho za nižší cenu objednají na internetu. Časy se ale mění s vývoj spěje k propojení kamenných prodejen a internetu.


Internetová i kamenná prodejna

Vážení obchodníci, pokud takto lkáte nad nepřízní osudu a drzostí internetových prodejen, pak vám bohužel musím říci, že si za to můžete sami. Prodej na internetu není zcela jiný byznys, je to jen další způsob, jak prodávat. V samoobslužném supermarketu klidně najdete pultový prodej masa a uzenin a nikomu to nepřijde, že by se tu snad míchala jablka s hruškami. Proč byste tedy nemohli spojit kamenný obchod s virtuálním?

Na internetu se nezavírá nikdy.

Internet má tu výhodu, že je globální. Zatímco vaše prodejna stojí v dané ulici v určitém městě, virtuální obchod je právě tam, kde si ho zákazník otevře v prohlížeči. I když snad nemáte celosvětové ambice, je možnost prodávat v rámci státu významným rozšířením vašich aktivit ( přečtěte si také článek Co dát na web: Základní informace).

žárovkaAktivní prodej je tím nejspolehlivějším způsobem, jak zvýšit tržby (v praxi se už podařilo i navýšení o 100 %). A funguje vždy a všude, ve všech oborech. Není to tak obtížné, jak by se mohlo zdát, protože aktivní prodej je pro tradičního obchodníka přirozeným prostředím, kde se cítíte jako ryba ve vodě. Přečtěte si o tom více


Prodávejte 24 hodin denně

Další výhodou je čtyřiadvacetihodinová otevírací doba. Zatímco vaše prodejna pravděpodobně nějakou tu přestávku má, na internetu se nezavírá nikdy. Povšimněte si prosím, že to zcela odpovídá životnímu stylu mnoha, ba možná většiny lidí u nás. Když se před časem pokoušeli levicoví poslanci omezit noční a víkendový prodej, neuspěli právě proto, že jsme si už zvykli na non-stop fungující hypermarkety a jiné prodejny.

Zvláště obchodníky s potravinami ale od internetového prodeje odrazuje představa, že by museli zajišťovat dopravu. Pokud ovšem svůj e-shop pojmete jako lokální, není to třeba. Zákazník si objedná a zaplatí na internetu, ale zboží si vyzvedne u vás v prodejně. Už pěkně připravené a zabalené. On ušetří čas, vy vyděláte více a přetáhnete ho internetové konkurenci.


Internet má vliv na výši tržeb v prodejně

Vstoupíte-li tedy na internet, jako byste otevřeli další prodejnu. A nejen to - pokud to děláte dobře, vzniká tu starý známý synergický efekt, kdy 1 + 1 se nerovná dvěma, ale třem, čtyřem atd.  Zjistěte, co v tom pro vás může udělat program PARTNER PLUS

  Komentáře: Je spojení internetové a kamenné prodejny výhodné?

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.
 

Doporučuji ke stažení zdarma: