Maloobchod

Cookie: Jak prodávat aktivně a navýšit své tržby

Cookie: Jak prodávat aktivně a navýšit své tržbyS majitelem jsme procházeli mezi regály. Standardní prostředí prodejny potravin. "Je to jednoduché," říkal mi obchodník. "Lidi si vezmou, co chtějí, zaplatí a jdou. Prodavačky se dneska těžko shání a takto je to jednodušší." Zeptal jsem se ho, jak působí na zákazníky. Pokrčil rameny.
Když přejdete na aktivní prodej, nemusíte krčit rameny »

Když chcete prosperovat, pořiďte si věrné zákazníky

Když chcete prosperovat, pořiďte si věrné zákazníky"Ale víte, jak to je," řekl mi jeden obchodník. "Když toužíte po věrnosti, pořiďte si psa." A nahlas se zasmál této moudrosti. Mohl si to dovolit, prodejna byla prázdná. Jen jakási nuzně oblečená stařenka, přebírající rohlíky, se poplašeně ohlédla. Občas poučky, které vypadají chytře, prostě nefungují. A tohle je právě ten případ.
Víte, proč vaše prodejna není plná? »

3 pádné důvody, proč mluvit se zákazníky

3 pádné důvody, proč mluvit se zákazníky"Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi," říká se ve hře Hospoda na mýtince od nesmrtelného génia Járy Cimrmana. Smějeme se, protože jde o absurditu. Hospoda přece je od toho, abychom se setkávali. Jenže nejeden podnikatel se dnes chová jako tento hostinský. Usiluje o to, aby zákazníka ani nezahlédl.
Proč se setkávat se zákazníky? Je k tomu důvod »

Příběhy podnikatelů: Stačí přerovnat zboží a máte vyšší tržby

Příběhy podnikatelů: Stačí přerovnat zboží a máte vyšší tržby"Lidi jsou hloupí," oznámil mi Ladislav, majitel prodejny s potravinami. "Koupí si koření na grilování i špekáčky, ale uhlí si nevšimnou a pak za něj dají u benzinky dvakrát tolik." Zeptal jsem se, kde to uhlí má. "Přece tady," vedl mě dozadu. "Tady v koutě." Podivil jsem se, proč ho tedy nemá někde vpředu... Vaši zákazníci nejsou hloupí. Jen potřebují, abyste jim napovídali »

5 nástrojů, díky kterým vám zákazníci ztrhají pokladny

5 nástrojů, díky kterým vám zákazníci ztrhají pokladny"Prošel jsem všech 20 prodejen ve městě, zjištěné informace jsem si dal do tabulky a porovnal. Pak jsem šel tam, kde měli rohlíky s nejlepším poměrem hodnoty a ceny a dva jsem si koupil." Znáte někoho, kdo by se takto rozhodoval? Určitě ne, protože než by nakoupil, umřel by hlady. Jak se tedy...
Zákazníci se ve většině případů nerozhodují rozumem. Je důležité vědět, jak tedy »

Stránky