Maloobchod

Chcete na akcích prodělávat, nebo raději vydělávat?

Chcete na akcích prodělávat, nebo raději vydělávat?Na akcích můžete buď prodělávat, nebo vydělávat. Záleží na tom, je chytře k nim přistoupíte. Je to šílené. Polovinu všeho zboží nakupujeme ve slevě. Obzvlášť silně to pociťují supermarkety a hypermarkety řetězců. V místním malém Tescu jsem jen v oddělení čerstvé zeleniny a ovoce napočítal 21 slevových akcí. Jde o nemoc současného maloobchodu, ale co s ní?

Na co a jak se zákazníků ptát, abyste víc vydělali

Na co a jak se zákazníků ptát, abyste víc vydělaliSprávnými otázkami zvýšíte prodej. Dokonce i na dvojnásobek původních tržeb. Nejčastěji používaná otázka za pultem prodejny je " A co ještě?". Jistě chápete, že to není zrovna nejlepší způsob, jak zákazníka přimět, aby přemýšlel o vaší další nabídce a případně i koupil něco navíc. V podstatě se ho ptáte, co ještě má v hlavě nebo na papírku připravené...

3 věci, které vám brání dosáhnout vyšších tržeb

3 věci, které vám brání dosáhnout vyšších tržebMnoho obchodníků si ještě pořád myslí, že o tržbách rozhoduje jen zboží. To je omyl, který vás stojí peníze. "Co mi budete povídat," usadila mě podsaditá majitelka prodejny. "Nejvíc prodává dobré zboží, co je v akci." Na sobě měla ušmudlanou zástěru a ve zšeřelé prodejně, kterou se rozléhala hlasitá muzika, nebyla ani noha. Obchodnice si ale myslela, že...

Nová strategie úspěšného prodeje: Zdržujte zákazníky

Nová strategie úspěšného prodeje: Zdržujte zákazníkyPokud chcete zákazníkům prodat víc, musíte mít čas na ně působit. Proto je potřebujete v prodejně zdržet. Obchodníci mi však často říkají: "Mojí prioritou je, aby byl zákazník co nejrychleji obsloužený. Lidi dneska jen zajímá, aby už byly venku." Jejich prodavači a prodavačky nezdraví, neděkují, nemají čas se rozloučit. Není tedy divu, že zákazníci se v prodejně nechtějí zdržovat. To je ale chyba...

3 zásady etikety, která vám neuvěřitelně navýší tržby

3 zásady etikety, která vám neuvěřitelně navýší tržbyProdej je plný emocí. A s nimi úzce souvisí i etiketa. Bez její znalosti můžete zákazníka odradit nebo i urazit. "Se zdravením je v prodejně problém," povzdech si školitel na kurzu pro prodavačky. "To máte pravdu," přisvědčila jedna z účastnic. "Zákazníci nás vůbec nezdraví". Jak je vidět, znalosti etiket jsou u prodavačů slabé. Přitom jde o hodně - o výši tržeb, kterou mohou...

Stránky