Je pro tradičního obchodníka lepší leták nebo internet? 1

Leták nebo internet? 1  Obchodní řetězce obvykle nedají na letáky dopustit. Prý fungují. Obvykle však záleží na tom, v jakém městě je vhodíte do schránky. Tam, kde se ocitnou ve společnosti desítky dalších, zpravidla nemají mnoho šancí. Alternativou k této formě reklamy je dnes internet. Informace o akční nabídce můžete zrovna tak vytisknout na papír, jako zveřejnit na internetu. Přesto má mnoho menších obchodníků k tomuto virtuálnímu prostoru stále nedůvěru. Obvykle proto, že buď sami internetu neholdují, nebo se domnívají, že ho nepoužívají jejich zákazníci.

Většina čerstvých důchodců už má s internetem dostatek zkušeností.


Ještě než jdou nakupovat

Můžete samozřejmě tvrdit, že internetové stránky jsou vám k ničemu, protože zákazníci chodí k vám do prodejny a všechny informace dostanou tam. Jenže mnoho lidí si nákup připravuje předem - třeba tím, že si zaškrtávají v akčních letácích. Můžete je samozřejmě poskytovat také, ale jejich příprava zabere více času, než aktualizace webu, a tisk navíc není zadarmo.

Spoléhat se jen na ústní sdělení tedy nelze, i když je to stále nejúčinnější prostředek. Budete-li se dívat jen na náklady, je internet rozhodně výhodnější. K tomu můžeme přidat pohotovost a aktuálnost (obsah lze měnit třeba každou hodinu), rychlou reakci a osobní obsluhu (po krátkém zacvičení zvládne vkládat články téměř každý).

žárovkaAni triky, ani nezájem o zákazníky, jak to dělají řetězce. Rád se s vámi podělím o lepší způsob, jak prosperovat v maloobchodě i dalších oborech podnikání a být lepší než oni. Program PARTNER PLUS vznikl právě proto, aby vás zbavili starostí o budoucnost. Přidejte se

Je jistě možno namítnout, že vaši zákazníci internet nemají nebo ho nevyužívají. Tyto obavy panují zvláště u lidí vyššího věku. Uvědomte si však, že většina čerstvých důchodců už má s internetem dostatek zkušeností a i mnozí lidé přes sedmdesát let ho - obvykle pod vlivem svých dětí a vnuků - alespoň omezeně používají ( přečtěte si také v článku Intuitivní marketing na internetu, aneb jiný přístup k marketingu).


Leták nebo internet?

Jestliže máte pochybnosti a jen se dohadujete, jak na tom vaši zákazníci jsou, jednoduše se jich zeptejte. Pokud jste zatím dávali přednost ústnímu sdělení, není problém položit při nákupu otázku na využívání internetu. A dělejte si třeba čárky. Jestliže se dopracujete alespoň k třetině nakupujících, má web smysl. Poměr se totiž jistě nebude zmenšovat.  Více vám poradíme v programu PARTNER PLUS.

  Komentáře: Fungují letáky na internetu?

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.
 

Využijte tyto užitečné nástroje: