Maloobchod

Příběhy podnikatelů: Jak vyhrát nad silnou konkurencí

Příběhy podnikatelů: Jak vyhrát nad silnou konkurencí"Už pomalu balím kufry," řekl mi Robert, majitel prodejny potravin. Společně jsme pozorovali, jak naproti přes ulici rychlým tempem roste nový supermarket. "Tady tomu nemám šanci konkurovat," dodal. "Tak nekonkurujte," odpověděl jsem. "A to mám naložit obchod na záda a jít tam, kde řetězce ještě nejsou?"
Poradil jsem mu něco lepšího »

Víte, co zákazníci chtějí, a dovedete jim to dát?

Víte, co zákazníci chtějí a dovedete jim to dát?Prodavač ukazoval zákaznici ty nejlepší (a samozřejmě i nejdražší) sekyry. Poněkud ho zarazilo, když se mu paní svěřila, že hlavně musí mít pěkné topůrko. A tak s převahou odborníka spustil přednášku o ergonomických vlastnostech nářadí. Jenže nakupující se už chystala k odchodu. Pak ho napadlo zeptat se, k čemu vlastně sekeru potřebuje.
Myslíte si, že víte, co zákazníci chtějí? »

Cookie: Jak prodávat aktivně a navýšit své tržby

Cookie: Jak prodávat aktivně a navýšit své tržbyS majitelem jsme procházeli mezi regály. Standardní prostředí prodejny potravin. "Je to jednoduché," říkal mi obchodník. "Lidi si vezmou, co chtějí, zaplatí a jdou. Prodavačky se dneska těžko shání a takto je to jednodušší." Zeptal jsem se ho, jak působí na zákazníky. Pokrčil rameny.
Když přejdete na aktivní prodej, nemusíte krčit rameny »

Když chcete prosperovat, pořiďte si věrné zákazníky

Když chcete prosperovat, pořiďte si věrné zákazníky"Ale víte, jak to je," řekl mi jeden obchodník. "Když toužíte po věrnosti, pořiďte si psa." A nahlas se zasmál této moudrosti. Mohl si to dovolit, prodejna byla prázdná. Jen jakási nuzně oblečená stařenka, přebírající rohlíky, se poplašeně ohlédla. Občas poučky, které vypadají chytře, prostě nefungují. A tohle je právě ten případ.
Víte, proč vaše prodejna není plná? »

3 pádné důvody, proč mluvit se zákazníky

3 pádné důvody, proč mluvit se zákazníky"Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi," říká se ve hře Hospoda na mýtince od nesmrtelného génia Járy Cimrmana. Smějeme se, protože jde o absurditu. Hospoda přece je od toho, abychom se setkávali. Jenže nejeden podnikatel se dnes chová jako tento hostinský. Usiluje o to, aby zákazníka ani nezahlédl.
Proč se setkávat se zákazníky? Je k tomu důvod »

Stránky