Příběhy podnikatelů: Záhadný pád tržeb

 

Podivné chování zákazníků mají často na svědomí instinkty. Když víte, jak fungují, jste ve výhodě. Do toho autosalonu si mě zavolali, protože stáli před naprostou záhadou. Udělali nový interiér, prodejna vypadala moc hezky, ale prodej poklesl skoro o polovinu. Majitel prodejny si to nedokázal vysvětlit. Čekal, že vylepšení přivede další zákazníky a teď nebyl schopen pochopit, co se to děje.

 
Příběhy podnikatelů: Prodej se mu snížil na polovinu a proto se obrátil na odborníka Miloše Tomana

Intuitivní podnikatelé se zajímají, co se děje v hlavách zákazníků. Proto nemusí utrácet peníze za zbytečnou reklamu, ale najdou řešení svých obtíží. Někdy zjistíte, že je to jednoduché, jen vědět, co je příčinou.

 
Když se přede mnou otevřely automatické dveře, první, co jsem uviděl, byl stůl prodejce.
"Ten tu dřív nebyl, že?" zeptal jsem se.
"Původně byl v koutě. Dali jsme ho proti vchodu, aby si ho lidi hned všimli," vysvětloval majitel. "Pojďte dál…"
"To mi stačí," řekl jsem.
Byl v rozpacích. "Ale já myslel, že zjistíte, čím to je."
"Už jsem to zjistil."

"Necítím se dobře," vysvětlil mi, když jsem se ho na to zeptal.

Nechápavě vrtěl hlavou. Vyzval jsem ho tedy, aby se posadil na židli pro zákazníky a nechal si od prodejce vysvětlovat nějaké detaily. Za chvíli s sebou začal vrtět.
"Necítím se dobře," vysvětlil mi, když jsem se ho na to zeptal.

"Bodejť byste se cítil, když sedíte zády ke vchodu, za vámi se otevírají a zavírají dveře, jak dovnitř a ven chodí lidé. Váš obranný instinkt dostává pěkně zabrat. Myslíte si, že zákazník, který je takto vystresován, se může soustředit na to, co mu říká obchodník?"

Zvyšujte své tržby!Inu, instinkty, i když pocházejí z pravěku, není radno podceňovat. Fungují totiž dodnes, a to zcela spolehlivě. Stůl prodejce vrátili do kouta a prodeje se rychle vyšplhaly vzhůru. Jestli máte podobnu záhadu, rád vám pomohu vyřešit. Poraďte se se mnou. Kontaktujte mě hned, ať každým dnem zbytečně nepřicházíte o tržby:

Proč se zajímat o konzultaci

 
Protože se už 30 let zabývám marketingem menších firem a mám za tu dobu řadu praktických zkušeností. Přitom je můj přístup inovativní, originální a proto umožní i vám odlišit se od konkurence a prosperovat:

Informace o nakládání s osobními daty zde