I v prodejně se dají vyprávět příběhy a dosáhnout tak vyššího obratu

 

Svátek svatého Valentýna následuje brzy po začátku roku a s ním také úvahy obchodníků, jak ho využít k ještě větším tržbám. Většina běžně používaných nástrojů je však okoukaná. Valentýnské akce, růžové přeslazené emoce, romantika… To všechno už obchodníci stokrát využili a po sto prvé tedy příliš nezaujmou. Zákazníci mají rádi novinky, překvapení. Kde je však stále brát?

 
Příběhy zaujmou zákazníky a zvýší prodej
 
Tradiční obchodníci obvykle nemají nikoho, kdo by jim nějakou novou prodejní strategii pro tento svátek vymyslel.


V intuitivním marketingu nepoužíváme jen valentýnský příběh

Zkuste se inspirovat dvěma úspěšnými předvánočními reklamami. Jedna byla příběhem o chlapci a jeho tučňákovi, druhá oprášila epizodu z první světové války. Proč byly úspěšné? Příběhy vždy táhnou. Pohádky i nekonečné televizní seriály nejsou ničím jiným, než vyprávěním příběhů. Nejinak je tomu i v propagaci. Nejen v podobě televizní reklamy, ale klidně i v prodejně.

 

>


Najděte příběh

Jak tedy postupovat? Najděte si nějaký méně známý příběh milenců, třeba z historie, a v prodejně ho maximálně využijte. Na týden ji proměňte v místo jejich lásky. Zvěte zákazníky jménem dvojice ke svátečnímu nákupu. Vyzdobte prodejnu v duchu příběhu, nechte natisknout vyprávění o něm, přejmenujte po tu dobu zboží. Můžete se dokonce obléci tak, abyste navodili správného ducha doby.

Buďte v obraze. Zaregistrujte se k odběru newsletterů Intuitivního marketingu!


Nabídněte speciální služby

Nabídněte mimořádné služby. Třeba speciální valentýnské balení nákupu, doručení dárku, pořízení valentýnské fotografie… Fantazii se meze nekladou. Především se ale také s veškerým personálem nalaďte svátečně, podobně jak by tomu mělo být třeba na Vánoce. Zamračená prodavačka házející na pult balíčky v růžovém papíru žádnou příjemnou atmosféru nevyvolá.

Co z toho vyplývá: Podobný přístup mohou použít nejen tradiční obchodníci, ale třeba také provozovatelé čerpacích stanic, restaurací, hotelů a dalších zařízení. Nemusí to být náročné, nemusí to být drahé, hlavní je dobrý nápad. a neplatí to jen pro svátek svatého Valentýna. Intuitivní podnikatelé vyprávějí příběhy po celý rok. Proto mají vyrovnané příjmy. Řiďte se IM+ Strategií úspěchu a získáte i pravidelný přísun inspirace na příběhy. Stáhněte si informační brožuru:
Stáhněte si brožuru IM+ Strategie úspěchu


Nezapomeňte si zaregistrovat odběr newsletterů:

Informace o nakládání s osobními daty zde