Prodávejte valentýnský nebo jiný příběh

Prodávejte valentýnský nebo jiný příběhSvátek svatého Valentýna následuje brzy po začátku roku a s ním také úvahy obchodníků, jak ho využít k ještě větším tržbám. Většina běžně používaných nástrojů je však okoukaná. Valentýnské akce, růžové přeslazené emoce, romantika… To všechno už obchodníci stokrát využili a po sto prvé tedy příliš nezaujmou. Zákazníci mají rádi novinky, překvapení. Kde je však stále brát? Tradiční obchodníci obvykle nemají nikoho, kdo by jim nějakou novou prodejní strategii pro tento svátek vymyslel.


Nejen valentýnský příběh

Zkuste se inspirovat dvěma úspěšnými předvánočními reklamami. Jedna byla příběhem o chlapci a jeho tučňákovi, druhá oprášila epizodu z první světové války. Proč byly úspěšné? Příběhy vždy táhnou. Pohádky i nekonečné televizní seriály nejsou ničím jiným, než vyprávěním příběhů. Nejinak je tomu i v propagaci. Nejen v podobě televizní reklamy, ale klidně i v prodejně.

 

>


Najděte příběh

Jak tedy postupovat? Najděte si nějaký méně známý příběh milenců, třeba z historie, a v prodejně ho maximálně využijte. Na týden ji proměňte v místo jejich lásky. Zvěte zákazníky jménem dvojice ke svátečnímu nákupu. Vyzdobte prodejnu v duchu příběhu, nechte natisknout vyprávění o něm, přejmenujte po tu dobu zboží. Můžete se dokonce obléci tak, abyste navodili správného ducha doby.

Pojistěte si poloviční slevu na PARTNER PLUS! Pořiďte si nejlevnější variantu LIGHT, která je do 30. 9. zcela zdarma, a ta vám umožní čerpat naše služby a kdykoliv přejít na vyšší úroveň programu jen za poloviční cenu. Pojistěte si svoji slevu, ať vám neuteče.


Nabídněte speciální služby

Nabídněte mimořádné služby. Třeba speciální valentýnské balení nákupu, doručení dárku, pořízení valentýnské fotografie… Fantazii se meze nekladou ( přečtěte si také v článku Takový blázinec už bych nechtěl zažít!).
Především se ale také s veškerým personálem nalaďte svátečně, podobně jak by tomu mělo být třeba na Vánoce. Zamračená prodavačka házející na pult balíčky v růžovém papíru žádnou příjemnou atmosféru nevyvolá.

Podobný přístup mohou použít nejen tradiční obchodníci, ale třeba také provozovatelé čerpacích stanic, restaurací, hotelů a dalších zařízení. Nemusí to být náročné, nemusí to být drahé, hlavní je dobrý nápad. a neplatí to jen pro svátek svatého Valentýna. Můžete ho používat po celý rok.  A my vám s tím navíc pomůžeme s programem PARTNER PLUS

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.