Marketing a komunikace

Pádný důvod, proč mít vlastní web

Intuitivní marketing: Pádný důvod, proč mít vlastní web"Paní vedle u stolu se přidala na naši stranu a slečně "Elišce" vysvětlila, že opravdu smrdí. Takže vřele doporučuji si v OV raději zajít do ZOO, budete mít určitě krásnější zážitek a kulinářský určitě bude také lepší." Co to proboha je? Recenze nespokojeného zákazníka restaurace, zveřejněná na Google. A pěkná ukázka, jak to dopadá, když nemáte online informace o vás pod kontrolou.

Baťa věděl, na co zákazníci slyší

Baťa věděl, na co zákazníci slyšíNa dobovém snímku Jan Baťa oznamuje: Už nebudeme mít prodejny, ale domy služby. A dodává: "Jde o převrat vašeho nazírání na prodejnu a na službu zákazníkům." Od Baťů se můžeme vždycky něco přiučit a v současné situaci je to zvlášť užitečné. Na první pohled se zdá, že Baťa mluví jen o pedikúře, ale ve skutečnosti jde o víc. A to je zajímavé.

Cookie: Co teď dělat?

Cookie intuitivního marketingu: Co teď dělat?Když na mě dopadne nějaká rána nebo se objeví těžký problém, reaguji vždy stejně. Nejdříve se uzavřu, schoulím, mám ty nejčernější myšlenky a říkám si, proč zrovna mně se to muselo stát. Ale nejpozději druhý den ráno vstanu, zatnu zuby a pustím se do boje. Asi to máte podobně, takže teď cítíte, že je čas začít bojovat. Podívejme se, od čeho se odrazit.

Aktivní marketing: Užitečné rituály

Aktivní intuitivní marketing: Užitečné rituályMezi suvenýry, které mám na očích na pracovním stole, patří i kovová lžička. Jednu sobotu jsem ji bez velké námahy pořádně zkroutil. Pár hodin předtím, než jsem vydal na cestu po žhavých uhlících. Tehdy jsem si nejen posunul představu o svých možnostech, ale také pochopil, že v životě se nedá všechno prosazovat jen silou vůle. Někdy je lepší volnoběh.

Cookie: Jak si říct o 100.000 dolarů

Cookie intuitivního marketingu: Jak si říct o 100.000 dolarůKdyž byl Steve Jobs přinucen opustit Apple, založil počítačovou společnost NeXT. Jednou z jeho prvních starostí bylo logo. Oslovil Paula Randa a požádal ho o několik návrhů, ze kterých by si vybral. Ten mu odpověděl: "Nedělám návrhy. Připravím vám logo podle vašich potřeb, a vy mi zaplatíte 100.000 dolarů. Jestli chcete více možností, jděte za někým jiným."

Stránky