Marketing a komunikace

Cookie: Proč raději nedělat z restaurace digitální bufet

Cookie: Proč nedělat z restaurace digitální bufetRestauracím hrozí, že si je zákazníci budou vybírat jen podle ceny. Tak jsem se dočetl, že restauracím může pomoct jen digitalizace. Automatické objednávání a placení nahradí personál, digitální stravenky přivedou hosty. Jenže tahle digitální idyla vydrží jen po dobu, kdy se vydává přes okénko. Pak se může naopak stát kamenem úrazu. Restaurace se totiž snadno stanou...

Cookie: Nenabízejte ajťákům svíčkovou s knedlíky

Cookie: Nenabízejte ajťákům svíčkovou s knedlíkyVe vypjatých časech jsou lidé ochotni ledacos odpustit. Pak už ale ne. Slova odborářského bosse, že polovina hospod může klidně padnout a lidé z nich jít pracovat do fabriky, vzbudila poprask. Především proto, že teď nezáleží na kvalitě restaurace, ale nejvíc na tom, jaké má majitel úspory. Až se však dveře podniků zase otevřou, bude už důležité, jakým způsobem...

Proč vás zákazníci nemají milovat

Proč vás zákazníci nemají milovatSe značkou je to jako s manželstvím. Když opadne zamilovanost, je nejdůležitější pohodlí. Jeden zákazník si na Facebooku postěžoval, že nenašel na e-shopu potřebné informace a musel se po nich pracně shánět. Zástupce značky mu však místo omluvy (a možná i příslibu nápravy) odpověděl, že z jeho stížnosti je cítit negativní vztah k životu a vůbec by si měl v této obtížné době…

Nechcete-li padnout, začněte se hýbat

Nechcete-li padnout, začněte se hýbatLidé reagují především na pohyb. Mohou za to naše instinkty. Chcete-li upoutat pozornost zákazníků, hýbejte se. Jel jsem před časem kolem jednoho výrobce malé mechanizace, různých strojů pro dřevaře. Protože mají u silnice dost místa, stroje tam vystavili. V tom nevlídném počasí, které zrovna panovalo, nevypadaly moc vábně a zrak spíš odpuzovaly.

Cookie: Na zákazníkově semaforu je vždycky zelená

Cookie: Na zákazníkově semaforu je vždycky zelenáZákazník má vždycky přednost. I kdybyste právě dělali sebedůležitější práci. Měl jsem zrovna dost naspěch, a tak jsem zastavil u čerpací stanice, kde nebyl velký nával. V rychlosti jsem natankoval a spěchal k pokladně zaplatit. Tady ovšem nastal problém, protože pracovník musel nejdříve, než jsem dostal na řadu já, stihnout spoustu důležitých a neodkladných věcí.

Stránky