Marketing a komunikace

Proč je důležité, aby vás zákazníci vnímali jako značku

Proč je důležité, aby vás zákazníci vnímali jako značkuOdborníci tlačili na Apple, že musí mít v portfoliu levný mobilní telefon, aby mohl konkurovat androidům. Tak vznikl plastový model iPhone 5c. Jenže to byl propadák. Pochybuji, že by tito experti museli zaplatit škody, ale můžeme si z toho vzít poučení a naslouchat jen těm, kteří se nejdřív zajímají, jak lidé danou značku vnímají.
Proč je vnímání značky důležité? »

Chcete zaujmout zákazníky? Ukažte své podnikání jinak

Chcete zaujmout zákazníky? Ukažte své podnikání jinakTaké o sobě zákazníkům říkáte, že pečete chleba, vyrábíte jízdní kola, prodáváte auta nebo potraviny, provozujete pizzerii? Chyba. Nejste-li v tom moc úspěšní, pak je zřejmě tady v tom váš problém. Přitom stačí změnit málo a všechno se obrátí k lepšímu. Přidejte do marketingu prvek, který to zajistí...
Jedna maličkost významně ovlivní váš úspěch u zákazníků. Použijte ji »

Cookie: Proč a jak být u toho, když se něco mění

Cookie intuitivního marketingu: Proč a jak být u toho, když se něco měníŠéf VW se vydal na dovolenou do Itálie. Elektromobilem. A byl velmi zklamán, že při čekání na dobití neměl jak využít čas. Nebyly zde toalety, občerstvení, příležitosti k nákupu. U tankování benzínu, které zvládnete za pět minut, to nevadí, ale nabíjení trvá déle, a proto je potřeba řidiče zabavit.
To, co vypadá jako problém, může být ve skutečnosti příležitostí... »

Je vaše podnikání sexy?

Často jsem jezdil kolem jednoho rychlého občerstvení na okraji města. Dříve tam prodávali čerpadla, a buď se změnil majitel, nebo se ten stávající rozhodl, že otevřít bufet bude lepší byznys. Podle prázdného parkoviště jsem měl ale pocit, že mu tahle sázka nevychází. Kdyby u silnice nestály poutače zvoucí na kávu a čočkovou polévku...
Jak dosáhnout toho, aby vaše podnikání bylo sexy? »

Nahánět nové zákazníky, nebo se držet věrných?

Nedávno mi jeden marketér poslal odkaz na studii, které dokazovala, že je výhodnější dávat peníze na nové zákazníky, než se snažit udržovat jejich stálost. "Věrnost je na nic!" poznamenal k tomu. Přehlédl ovšem, že výzkum proběhl jen u e-shopů. Prosím, tam tomu docela věřím. Ty jsou asi tak přátelské...
Je lepší honit se za novými zákazníky? Povím vám, proč ne »

Stránky