Marketing a komunikace

Příběhy podnikatelů: Jak jsme skoncovali s mluvící hlavou

Příběhy podnikatelů na Intuitivním marketingu: Jak jsme skoncovali s mluví hlavou"Viď že to dělám dobře," dožadoval se Petr mého odborného hodnocení. Měli jsme už něco upito, a tak jsem mu to odkýval. Když jsme se ale po pár dnech sešli, už jsem tak tolerantní nebyl. Jeho videa měla sice docela zajímavý obsah, ale shlédnutí by se dala spočítat na prstech rukou. "Poradíš mi nějaký marketingový trik a půjde to," těšil se. Jenže tak jednoduché to nebylo.

Příběhy podnikatelů: Prokletá restaurace

Příběhy podnikatelů: Prokletá restaurace. Majitel požádal experta Miloše Tomana o raduMajitel restaurace měl kruhy pod očima a vypadal hodně unaveně. "Věříte na kletby?" zeptal se mě na úvod, když jsme se usadili ke stolu v jeho podniku. Pokrčil jsem rameny. Chtěl jsem něco říct, ale přes hlasitou hudbu, která zněla místností, mě nebylo slyšet. Požádal jsem číšníka, který nám přinesl minerálku, aby ji ztlumil. Pokrčil rameny a trochu pootočil ovládacím knoflíkem.

Faktor vděčnosti - mocný nástroj intuitivního marketingu

Faktor vděčnosti - mocný nástroj intuitivního marketingu, který zvyšuje prodejKdyž se začaly množit informace o tom, jak na takzvaných prodejních prezentacích podepisují důchodci objednávky předražených zbytečností, pořád mi to vrtalo hlavou. Většina seniorů je přece duševně čilejší než tělesně a ani pro ně by neměl být problém poznat, co je pro ně užitečné a bez čeho se obejdou. Proč tedy tak hromadně podléhali "šmejdům"?

Když zákazník nemá pravdu, tak má stejně pravdu

Intuitivní podnikatel nemá podle intuitivního marketingu pravdu za každou cenuKohoutková voda byla za peníze, víno se nedalo pít a švestky se slaninou jíst. Tak nějak zněl důvod, proč byla zákaznice nespokojená se svojí návštěvou restaurace. Jenže to by ji asi nepřimělo svěřit se na sociální síti. Důvodem byla zpráva, kterou jí vzápětí poslal majitel podniku. Snažil se v ní obhájit a stěžoval si naopak na její chování při odchodu z restaurace.

Proč a jak použít e-book ve vašem marketingu

Proč a jak použít e-book ve vašem marketingu a zvýšit prodejE-booky jsou dobrým doplněním vašich marketingových aktivit. Nemám teď ale na mysli plnohodnotné knihy v digitálním formátu, ani výtvory infopodnikatelů určené k prodeji (s iluzí doživotního polehávání na pláži). Jde mi o e-booky, které poskytujete svým zákazníkům zdarma jako součást svého marketingu. Pojďme si ukázat, jak na ně.

Stránky