Nechte se platit procenty, vyděláte víc
Ještě lépe to ale funguje, pokud váš výdělek závisí na zákazníkových výsledcích. Pak jste totiž skutečně odměňování za to, co umíte a děláte, a na druhé straně nesete odpovědnost za svoji nabídku a přínosy, které slibujete. Takový přístup však není zrovna oblíbený, třebaže má své nesporné výhody.
Lepší vrabec v hrsti?
Pohodlní lidé (a najdete je i mezi podnikateli) se raději spokojí s jednorázovým výdělkem podle ceníku nebo paušálu. Lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše - to je jejich heslo. Možná jim přináší jistotu příjmu, ale na druhé straně také jistotu, že tímto přístupem nikdy moc nevydělají. Budou se pořád držet jen při zemi. Pokud však věříte svým schopnostem a chcete skutečně něčeho dosáhnout, inkasujte peníze na provizním základě ( proč se to vyplatí si přečtěte i v článku Prodejte mi to pero).
Tím se nejen hrdě přihlásíte ke svým dovednostem, ale také k odpovědnosti za reálný přínos produktů. Nejeden obchodník či podnikatel se totiž chová jako kuchař, který chodí na oběd do restaurace naproti. Když se jich zeptáte, jestli ten přístroj, jenž vám tak vřele doporučují, mají doma a používají ho, pokrčí rameny. Nikdy nebyli na semináři, který prodávají, jezdí konkurenčním autem a říkají: "Nějak se přece živit musím!" To není intuitivní marketing.
Jak s intuitivním marketingem vyděláte více
Jestliže tedy svému zákazníkovi tvrdíte, že váš produkt mu vydělá peníze, měli byste být placeni z tohoto výdělku. Slibujete-li mu hodně peněz, je to přece skvělá příležitost i pro vás. Když však takovou myšlenku odmítnete, není zřejmě na vašich slibech něco v pořádku. A pravděpodobně ani s vašimi ambicemi to není nijak slavné. V podnikání se ovšem odpovědnosti nevyhnete - je druhou stranou mince, na jejímž líci je svoboda.

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.