Cookie: Aktivní podnikatelé jsou úspěšní v každém čase

 

Zákazníci mohou přihlédnout k situaci, ale vždy se budou rozhodovat podle toho, co je pro ně opravdu důležité. Podívejme se, co to je. Menší podnikatelé se teď upírají ke zprávám, podle kterých zákazníci upřednostňují místní obchody (nebo naopak e-shopy), podporují lokální dodavatele. Jenže ne všechny. Nejdříve si musíte jejich zájem zasloužit svým přístupem.

 
Cookie Intuitivního marketingu: Aktivní podnikatelé jsou úspěšní v každém čase
 
Jednoduše řečeno, teprve když je kvalita vaší nabídky a služeb přinejmenším srovnatelná s řetězci nebo velkými e-shopy, přijde u zákazníků na řadu upřednostnění lokálních a menších podnikatelů.

"Nespoléhejte se na nic jiného, než na svoji aktivitu, schopnosti a dovednosti."

Málokdo by asi šel do restaurace jen proto, že je místní, i kdyby nabízela předražené blafy. Takto to nefunguje. Zákazníci jsou jistě schopní přispívat na charitu, ale tohle není ten případ. Podnikatel se musí snažit, ne natahovat ruku. Jak by k tomu přišli ti ostatní?

Na internetu koluje obrázek stojanu před obchodem, na kterém je výzva, aby lidé nepřispívali řetězcům na jejich zisky, ale malému podnikateli na kroužek jeho dcery. Řada komentářů to označuje za žebrání. Ano, protože obchodník nemluví o tom, co zákazníkům za jejich peníze dá.

Dobrý podnikatel se tedy nemůže spoléhat na to, že mu aktuální situace zajistí víc zákazníků. Jen tak bez námahy. Zákazník má vždycky na prvním místě své potřeby a zájmy. Ani ho nenapadne se teď smířit s horšími službami. Protože vždycky se najde konkurence, i kdyby to byly ty "zlé" velké korporace. Pragmatický přístup vyhrává ( přečtěte si také Řetězce vás lákají do pasti, nedejte se).

Znamená to tedy, že byste se neměli spoléhat na nic jiného, než na svoji aktivitu, schopnosti a dovednosti. Že byste měli ještě zintenzivnit marketing a aktivizovat prodejní postupy. Že je potřeba brát situaci jako výzvu, ne coby pokyn čekat, jak bude.

Můj extra tip Aktivní podnikatelé jsou úspěšní. Je to jako v autě. Pokud držíte volant pevně v rukou, jedete tam, kam chcete. Když ne, můžete narazit do stromu. Aby se to nestalo, využijte, stejně jako další úspěšní podnikatelé, IM+ Strategii úspěchu. Ve druhé části najdete výborné nástroje pro aktivní přístup, které vám současně ušetří náklady.

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat dobré podnikání a marketing, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde