Cookie: Že už věrnostní programy nikoho nezajímají? Právě naopak

 

Občas slýchám, že věrnostní programy jsou na ústupu. Nesmysl. Od začátku roku už do nich řetězce u nás investovaly o 10 % víc než v loňském období. A dělá to přes 2,16 miliardy korun. Navíc Albert přichází s novou aplikací a není sám, kdo involvuje a hledá nové cesty, jak odměnit své věrné zákazníky. Ti se totiž stávají cennou komoditou, protože získat nové je čím dám tím dražší.

 
Cookie intuitivního marketingu: Že už věrnostní programy nikoho nezajímají? Právě naopak

Přátelské vztahy se zákazníky jsou pro menší podnikatele velmi důležité.

 
Zákazníci docházejí a není kde brát. Proto je lepší pracovat s těmi, které už obchodníci mají. A pro menší podnikatele to platí zvlášť, protože nemají takové nástroje jako řetězce. Nemohou si dovolit televizní reklamu, úžasné akce, plyšáky jako odměnu ( viz e-book Tajemství Davidova praku).

"Nevěřte, že vaší konkurencí jsou jen obchodníci ve vašem oboru, teď včetně e-shopu."

Pokud patříte mezi menší obchodníky, je lepší místo budování vlastního programu, který bude mít omezený dosah, se připojit k síti Benefit Programu, ve které je dnes jen v ČR přes 350.000 zákazníků (a 12 milionů v celém světě).


Vlastní věrnostní program má omezený dosah

Proč je vlastní věrnostní program omezený? Pokud neděláte reklamu se širokým záběrem, můžete členství ve svém programu nabídnout jen lidem, kteří už do vaší prodejny chodí. Kdežto v síťovém programu o vás vědí všichni zákazníci, kteří jsou do něj zapojeni. Tedy v našem případě přes 350 tisíc lidí (a cca 450.000 na Slovensku). Pokud jste zaměřeni na turistiku (a doufejme, že ožije), pak můžete počítat i s členy Benefit programu z Německa, Rakouska, Polska atd.

Jak vás najdou? Ukažme si to na konkrétním případě. Zákazník je na výletě, chce dejme tomu nakoupit potraviny nebo se najíst v restauraci, a to tak, aby v Benefit Programu dostal své odměny. A aplikaci si vyhledá obchody nebo restaurace v okolí, vybere si a navigace ho dovede až ke dveřím. Vybírat si mezi nimi může i podle výše výhod.

Ale to není všechno. Věrnost samozřejmě nedělá jen aplikace nebo kartička. Jde o víc. A to "víc" vám dodám ze svých letitých zkušeností a vědomostí odborníka na zákaznickou věrnost.

Znovuotevírání prodejen zostří konkurenční boj. Nevěřte, že vaší konkurencí jsou jen obchodníci ve vašem oboru, teď včetně e-shopu. Lidé se naučili šetřit, a tak o zákazníkovy koruny budete bojovat i s každou další prodejnou, restaurací a vůbec vším, za co může utratit peníze. Připravte se na to a snažte se udržet si zákazníky co nejvíce.

Zvyšujte své tržby!Pokud to se svým podnikáním myslíte vážně a nechcete skončit nebo živořit s polovičními tržbami, nepřidávejte se k těm, kteří se chtějí vracet do minulosti a dělat všechno tak, jako před covidem. To už prostě nejde. Proto se podrobně seznamte se Strategií úspěchu. Bude se vám brzy velmi, velmi hodit. Vyzvedněte si ji ještě dnes:
Strategie úspěchu intuitivního marketingu

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde