Marketing a komunikace

Prodej nekončí zaplacením, kdo to neví, prodělá

Prodej nekončí zaplacením, kdo to neví, proděláKdy končí prodej? Později, než byste si možná mysleli. A je to důležité. Kupoval jsem knížku. Mladá prodavačka přehodila v puse žvýkačku, namarkovala cenu, pohodila na pult drobné nazpátek a pak upřela pohled kamsi pod strop. Přestal jsem pro ni existovat. Konec konců jsem svůj účel splnil, peníze byly v kase. Tak proč se dál namáhat? Jenže potřebujeme, aby se zákazník...

Cookie: Pryč ze svěrací kazajky sociálních sítí

Cookie intuitivního marketingu: Pryč ze svěrací kazajky sociálních sítíSnižujte závislost svého podnikání na sociálních sítích. Bude hůř. V Austrálii Facebook zrušil stránky vydavatelů i státních institucí v odvetě za to, že chtějí, aby platil za zprávy. Vám zase může bez vysvětlení zablokovat reklamní účet. A organický dosah postupně zredukoval natolik, že si bez placení ani neškrtnete. Je načase začít přemýšlet, jak se bez sítí co nejvíce obejít...

Cookie: Když schází trh, vytvořte si ho

Cookie: Když schází trh, vytvořte si hoKdyž chcete být úspěšní, musíte přimět lidi, aby váš byznys viděli jinak. A samozřejmě nejdřív sami sebe. Člověk, který naučil Američany čistit si zuby, nebyl zubní lékař. Dokonce ani neměl s medicínou nic společného. Claude C. Hopkins podnikal v reklamě. Jednoho dne přišel na návštěvu jeho přítel a požádal ho, aby mu vymyslel reklamní kampaň pro novou zubní...

Originální strategie je nástroj na vydělávání peněz

Originální strategie je nástroj na vydělávání penězReklama musí být srozumitelná, dobře zaměřená a prodávat. Jinak je vyhazováním peněz. V roce 2004 přišel portál Centrum s reklamou o psu Bobikovi, který si rychle získal takovou oblibu, že jeho fanoušci dokonce zakládali kluby. Centrum.cz ovšem z této popularity moc nezískal. Hodně lidí se domnívalo, že jde o propagaci konkurenčního Seznamu, který měl…

Pokud chcete prodat, dělejte marketing nerozumně

Pokud chcete prodat, dělejte marketing nerozumněLidé se rozhodují hlavně na základě instinktů a emocí. Když víte, jak to funguje, jste ve výhodě. Můžete dělat účinný marketing s nízkými náklady. Kdo rozhoduje o tom, co si koupíte? Někteří muži možná řeknou, že jejich manželky (a naopak). Děti budou hovořit o rodičích. Ale většina z nás si je jista, že nakupuje zcela svobodně. Jenže ve skutečnosti je to jinak…

Stránky